Stelleveska

Evis84

Elsker forumet
Assistert-jentene
Novemberlykke 2016
Julikulene 2020
har de funne ei bra stelleveska så de enten vil dela bilde av eller navn?
Siå detta e fyste gong for meg so veit eg ikkje kor masse plass ein trenge og ka so e praktisk.
Da eg syns e greit e at da e ein del lomme både utanpå og inni, samt at den kan henga øve styret på vognå.
Ser det er mange merkevesker så kosta litt meir, e dei lika bra? Dei e jo fine, men so ska jo mannen gå rundt med veskå òg, rekna med han ikkje vil sjå ut so ein dåddis:dead:
 
Vi har 2 stellevesker, den ene er Emmaljunga sin, funker egentlig helt greit og matcher bagvogna, men syntes den ble litt liten etterhvert med frøkna sist, så kjøpte Skip Hop sin Bento, http://www.jollyroom.no/mamma/stell..._content=144&gclid=CM-P48X81M8CFeX0cgodJTwEfQ . Ikke den som ser stiligst ut, men veldig veldig praktisk med masse smarte løsninger, rommer mye uten å være gigantisk, og samboer har heller ikke noe problem med å bruke den siden den ikke er veldig damete :)
 
Bruker emmaljunga sin. :)
 
Vi har også kjøpt skiphop bento:) Ingen erfaring da dette er vårt første og men vi liker den veldig godt foreløpig i alle fall:)
 
Har også kjøpt skip hop bento :) Ser ut til at den er populær her også, så nå gleder jeg meg til å ta den i bruk :)
 
Bruker emmaljunga sin som matcher vogna :) er veldig fornøyd med den, rommer det som behøves. I tillegg har jeg en sånn ting som festes på håndtaket på vogna hvor det er 3 lommer (1 av dem med glidelås) hvor man kan ha flasker/kopp, telefon, nøkler eller andre småting. Synes den er et must :)
 
9c4dc6ded7198ca2ea3d0e54e728ab0f


Har bestilt denne: https://m.babyshop.no/elodie-details-br-changing-bag-woodland-green/p/121974 Fått god score på test av stellevesker i år så håper den duger bra :)
 
Jeg har en fra Storksak som tåler litt vann. Kjøpte den på salg hos Jollyroom. Jeg har den i en korall-farge men finnes også i mere nøytrale farger. Den har også en praktisk mindre innerveske. Synes den virker veldig bra til nå ( kjøpte egentlig en annen først som jeg har solgt igjen ;) )
 
Kjøpte to veldig billige på jollyroom på salg. En rosa og en svart. Syns ikke den til vogna var verdt pengene. Og alle mine svigerinner har sagt de ikke hadde behov for noe fancy veske brukte jo bare bærepose eller ryggsekk.
 
Kjøpte også to billige på salg på jollyroom :) veldig fornøyd :D
873beb8d3d5d89602dca2f3265337a2d
eaaf5d0366d98b30b2a39e79428e6d00
 
6c82a8894e90eb9523353ddffda3c65c

Har den artige saken som henger på vogna :) Kjøpt for en hundrelapp eller noe på Wish. Virker helt grei, og er veldig søt da! Den varer så lenge den varer. Har så masse vesker selv som jeg kan bruke i reserve.
 
Jeg har en fra Storksak som tåler litt vann. Kjøpte den på salg hos Jollyroom. Jeg har den i en korall-farge men finnes også i mere nøytrale farger. Den har også en praktisk mindre innerveske. Synes den virker veldig bra til nå ( kjøpte egentlig en annen først som jeg har solgt igjen ;) )
Jeg tenkte å kjøpe Storsak sin, NOA.. Synes den ser bra ut og virker praktisk, pluss man kan vel bruke den som vanlig veske når man tar vekk innerveska? Har du brukt din veske eller er det første barnet du har veska med?
 
6c82a8894e90eb9523353ddffda3c65c

Har den artige saken som henger på vogna :) Kjøpt for en hundrelapp eller noe på Wish. Virker helt grei, og er veldig søt da! Den varer så lenge den varer. Har så masse vesker selv som jeg kan bruke i reserve.


Disse varer ganske lenge. Jeg hadde slik til 2mann og 3mann. Så holdt til 2 små :p
Veldig søte
 
Kjøpte Petite Cherie Heritage stelleveske fra Jollyroom siden det var salg. Den kom i går. Veska var stor og fin med diverse lommer inni, både med og uten glidlås. Tror vi skal bli fornøyde med den :)

Petitecherie.jpeg
 
Takk for alle gode tips :)
trur da blir Storsak på meg itte tips og research!
 
Jeg tenkte å kjøpe Storsak sin, NOA.. Synes den ser bra ut og virker praktisk, pluss man kan vel bruke den som vanlig veske når man tar vekk innerveska? Har du brukt din veske eller er det første barnet du har veska med?
Det vil jeg tro at man kan, ja. Veska er ny nå, så jeg har ikke prøvd den ennå. Men har pakket litt utstyr til baby til føden og prøvehengt den på vogna, og så langt virker den super :)
 
Det vil jeg tro at man kan, ja. Veska er ny nå, så jeg har ikke prøvd den ennå. Men har pakket litt utstyr til baby til føden og prøvehengt den på vogna, og så langt virker den super :)
Supert! Tror jeg bestiller den i dag :) må begynne å pakke fødebag snart jeg og, så kan ver lurt å ha stelleveska klart.
 
Back
Topp