Stelleprodukter

brukte pampers bleier med forrige i starten. så begynte vi med rema 1000 sine bleier
de anbefales! :)

Oki :-) da skal jeg sjekke ut de sidene :-)
Du kan også se på tøybleietorg på Facebook, der selges mye brukt. Da slipper du å vaske inn for å optimalisere sugekraften og det er enda bedre for miljøet og lommeboken :)

Jeg har fått et sett med prøvestørrelser på fem Babybee (burt's bees) produkter av ei venninne. (http://m.feelunique.com/p/Burts-Bees-Baby-Bee-Getting-Started-Kit) Så blir jo å teste dem. Hvis man henter sånne gratis babybokser (fra Apotek, Kiwi, Rimi o.l) så får man gjerne litt produkter også. Apotek1 sin eske var veldig fin. Har hørt man ikke trenger så mye uansett i starten. Blir å bruke sånne tørre kluter (mesoft o.l) som man fukter hjemme. Er vant med det fra barnehagen. Vårservietter blir nok heller med i stellebagen :)

Kommer nok til å bruke kluter, muligens de fra princess, libero eller remableier (ikke testet på dyr og uten masse rart i) ellers tørre engangskluter og vann eller våtservietter hvis ikke tilgang på vann ute. også er vi veldig fornøyd med bepathen til storebror :-)

Tørre kluter fra mesoft/vidi o.l. Og badeolje. Bleier så er jeg veldig fornøyd med rema1000 sine :) greit å ha potetmel i skuffa i tilfelle sår stump, og en god sårsalve :)

Back
Topp