Stelleplassen

Vet vi har en tråd om det, men fant den ikke! Men tenkte kanskje vi kunne dele hvordan stelleplassen er og hente litt inspirasjon fra hverandre :)

Vi har bare to malm kommoder med en stelle madrass oppå :)
Vis vedlegget 187155
Hvor er hyllene dine i fra? Jeg er på jakt etter noe ala dem <3

Var ikke klar over at det passer med stellematte på Malm kommode - det skal jeg ha i bakhodet til en senere anledning :)

Hvor er hyllene dine i fra? Jeg er på jakt etter noe ala dem <3

Var ikke klar over at det passer med stellematte på Malm kommode - det skal jeg ha i bakhodet til en senere anledning :)

Lurer på om de er fra Nille eller europris :) lenge siden jeg kjøpte dem! ☺️ veldig greit med stellematte oppå, da kan jeg også stelle litt overalt ved å flytte matta bare :)

Så fint<3 Vi har et stort walkin rom på soverommet. Og det der var kjempe lurt. Nå fikk jeg lyst å fikse litt hos oss også. Enda mannen rister på hode da jeg har et stellebord med badekar nede på hovudbadet vårt. Og en enkel sånn IKEA stellebord uten skuffer oppe på bade i hovudetasjen. Han ser jo ikke poenget med to stelleplasser. Men det der var kjempe fint og en lur løsning.

Så fint<3 Vi har et stort walkin rom på soverommet. Og det der var kjempe lurt. Nå fikk jeg lyst å fikse litt hos oss også. Enda mannen rister på hode da jeg har et stellebord med badekar nede på hovudbadet vårt. Og en enkel sånn IKEA stellebord uten skuffer oppe på bade i hovudetasjen. Han ser jo ikke poenget med to stelleplasser. Men det der var kjempe fint og en lur løsning.

Tusen takk ❤️ er veldig fornøyd, vi har ikke plass på badet så dette var veldig greit for oss, også har jeg en sånn Stokke badebalje som kn være på badet :)

Her blir det ikke stelleplass. Har ikke plass på badet til det :/ kunne hatt det på badet nede. Men blir for upraktisk da den etg nesten ikke er i bruk.

Lurer på om de er fra Nille eller europris :) lenge siden jeg kjøpte dem! ☺️ veldig greit med stellematte oppå, da kan jeg også stelle litt overalt ved å flytte matta bare :)
Da har jeg enda noe mere å se etter der :) Skal se på sengeteppe/teppe på Nille i helga. Av og til kan de ha mye kjekt der :) Og på Europris.

Da har jeg enda noe mere å se etter der :) Skal se på sengeteppe/teppe på Nille i helga. Av og til kan de ha mye kjekt der :) Og på Europris.

Ja, de har ofte en liten overraskelse eller to :) syntes det er morsomt å gå på disse butikkene for plutselig har de virkelig noe fint til en veldig fin pris :)

Her blir det ikke stelleplass. Har ikke plass på badet til det :/ kunne hatt det på badet nede. Men blir for upraktisk da den etg nesten ikke er i bruk.

Men som min mor sa til meg, man trenger ikke en fast stelleplass for det ender ofte med å ikke bli brukt så mye, da man vil ha litt nærhet og kos og da er det kjekt og kunne flytte rundt på stellematta og flytte den til senga eksmpl :)

Vi har en stellekommode med badekar på badet, har trangt bad, men dusjdørene går inn til veggen når man ikke dusjer (om dere skjønner?) vanskelig å forklare... Så kommoden står i dusjen på en måte, har hjul på så veldig lett å flytte på den når vi skal dusje :) og veldig greit i forhold til å fylle opp badekaret og tømme det :)
Synes det er veldig greit å ha stelleplassen i nærheten av vann, trenger jo det når man skal bytte på baby, og at det er varmt og godt der (i motsetning til på soverommet feks)..

Vet vi har en tråd om det, men fant den ikke! Men tenkte kanskje vi kunne dele hvordan stelleplassen er og hente litt inspirasjon fra hverandre :)

Vi har bare to malm kommoder med en stelle madrass oppå :)
Vis vedlegget 187155

Sniker fra desember16
Er det god plass til babyklær i en slik kommode?
Jeg vurderer en til babyen vår!

Det har ikke vi heller derfor har vi hatt stellekommoden en diskré plass i et hjørne :) Den er hvit så den gjør liksom ikke mye utav seg da veggplatene i stua også er hvite :)

Vi har ikke gjort stelleplassen klar. Men det skal nok gjøres i løpet av uka, begynner å haste litt nå. Men vi har lite bad, så vi skal ha vegghengt stellebord. Men det blir utrolig praktisk å ha det hengt akkurat der vi skal ha det. Så jeg er fornøyd :)

Sniker fra desember16
Er det god plass til babyklær i en slik kommode?
Jeg vurderer en til babyen vår!
Vi har Malm kommode både på barnerommet og i gangen hjemme. De er kjempe romslige og fås i mange høyder så passer inn de aller fleste plasser! Anbefales <3

Jeg er veldig fornøyd med plassen, ene kommoden har jeg klær og stelle produkter mens i den andre har jeg håndklær/kluter/ gulpekluter osv og annet stæsj :)

Takk for svar. Da går nok vi også for en slik :)

Back
Topp