Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor er hyllene dine i fra? Jeg er på jakt etter noe ala dem <3Vet vi har en tråd om det, men fant den ikke! Men tenkte kanskje vi kunne dele hvordan stelleplassen er og hente litt inspirasjon fra hverandre![]()
Vi har bare to malm kommoder med en stelle madrass oppå![]()
Vis vedlegget 187155
Hvor er hyllene dine i fra? Jeg er på jakt etter noe ala dem <3
Var ikke klar over at det passer med stellematte på Malm kommode - det skal jeg ha i bakhodet til en senere anledning![]()
Veldig kos daHer er det ikke ferdig enda.
Så fint<3 Vi har et stort walkin rom på soverommet. Og det der var kjempe lurt. Nå fikk jeg lyst å fikse litt hos oss også. Enda mannen rister på hode da jeg har et stellebord med badekar nede på hovudbadet vårt. Og en enkel sånn IKEA stellebord uten skuffer oppe på bade i hovudetasjen. Han ser jo ikke poenget med to stelleplasser. Men det der var kjempe fint og en lur løsning.
Da har jeg enda noe mere å se etter derLurer på om de er fra Nille eller europrislenge siden jeg kjøpte dem!
veldig greit med stellematte oppå, da kan jeg også stelle litt overalt ved å flytte matta bare
![]()
Da har jeg enda noe mere å se etter derSkal se på sengeteppe/teppe på Nille i helga. Av og til kan de ha mye kjekt der
Og på Europris.
Her blir det ikke stelleplass. Har ikke plass på badet til det :/ kunne hatt det på badet nede. Men blir for upraktisk da den etg nesten ikke er i bruk.
Vet vi har en tråd om det, men fant den ikke! Men tenkte kanskje vi kunne dele hvordan stelleplassen er og hente litt inspirasjon fra hverandre![]()
Vi har bare to malm kommoder med en stelle madrass oppå![]()
Vis vedlegget 187155
Det har ikke vi heller derfor har vi hatt stellekommoden en diskré plass i et hjørneHer blir det ikke stelleplass. Har ikke plass på badet til det :/ kunne hatt det på badet nede. Men blir for upraktisk da den etg nesten ikke er i bruk.
Vi har Malm kommode både på barnerommet og i gangen hjemme. De er kjempe romslige og fås i mange høyder så passer inn de aller fleste plasser! Anbefales <3Sniker fra desember16
Er det god plass til babyklær i en slik kommode?
Jeg vurderer en til babyen vår!
Jeg er veldig fornøyd med plassen, ene kommoden har jeg klær og stelle produkter mens i den andre har jeg håndklær/kluter/ gulpekluter osv og annet stæsjSniker fra desember16
Er det god plass til babyklær i en slik kommode?
Jeg vurderer en til babyen vår!
Jeg er veldig fornøyd med plassen, ene kommoden har jeg klær og stelle produkter mens i den andre har jeg håndklær/kluter/ gulpekluter osv og annet stæsj![]()
Så fint det erHer er stelleplassen vårhar ikke dollet den opp akkurat, men er veldig fornøyd med den
i skuffen tenker jeg å kjøpe noen avdelere sånn at klær ligger i en del og våtservietter etc. ligger i en annen. De to store beholderne på hyllen er med bleier i en og gulpekluter i den andre.
Vis vedlegget 187283Vis vedlegget 187284