Stelleplassen

Hermine

Gift med forumet
Er det noen som har begynt å få stelleplassen i orden? Vi har fått kjøpt en IKEA-kommode som passer akkurat inn på badet. Men mannen skal bygge en stelletopp, slik at vi får den i riktig høyde. Gleder meg til vi kommer igang med dette! Kan nesten ikke vente med å innrede der inne nå:)

Legg ut bilder! :)
 
Blir stelleplass på babyrommet her også. Hadde først tenkt å ha stelleplass på badet, selv om det ble trangt, men så fant vi ut at vi prøver med kommoden vi allerede har :) Tenker å bare ha varmeovnen på litt mer enn vanlig vinterstid og passe på å lukke døren, så blir det nok varmt og godt der. Rommet er rett ved siden av badet, så tar bare med litt vann derfra til engangsklutene :)
913d2257e67d696703b79c25eeb72ebf
 
Så fint dere har gjort det! :) Vi har ikke fått kjøpt stellebord enda, har god plass til det på badet, så kommer til å ha stelleplassen den. Håper på å få tak i stellebord i løpet av de neste ukene, tenker å kjøpe brukt.
 
Vi har også bare brukt en kommode vi har fra før og satt stellematte oppå :) regner med det fungerer veldig fint :)
 
Kjøpt stellebord og stellematte i dag til å ha på badet. Skal bli trangt og godt :D :p
 
Noen som vet hvor jeg får kjøpt sånn skliunderlag for å ha under stellematta?? Hadde sist men den er jo borte, og husker ikke hvor jeg fikk den fra :p
 
Noen som vet hvor jeg får kjøpt sånn skliunderlag for å ha under stellematta?? Hadde sist men den er jo borte, og husker ikke hvor jeg fikk den fra :p

Tenker du sånn som man også har under tepper og madrasser? Det får man i hvert fall tak i på ikea og diverse butikker som selger tepper, som jysk, europris osv..
 
Tenker du sånn som man også har under tepper og madrasser? Det får man i hvert fall tak i på ikea og diverse butikker som selger tepper, som jysk, europris osv..
Aner ikke da jeg ikke har det under tepper og madrasser :p haha
Men kan se på europris ja :)
 
Blir stelleplass på babyrommet her også. Hadde først tenkt å ha stelleplass på badet, selv om det ble trangt, men så fant vi ut at vi prøver med kommoden vi allerede har :) Tenker å bare ha varmeovnen på litt mer enn vanlig vinterstid og passe på å lukke døren, så blir det nok varmt og godt der. Rommet er rett ved siden av badet, så tar bare med litt vann derfra til engangsklutene :)
913d2257e67d696703b79c25eeb72ebf
Hvor har du kjøpt kommoden?
 
Noen som vet hvor jeg får kjøpt sånn skliunderlag for å ha under stellematta?? Hadde sist men den er jo borte, og husker ikke hvor jeg fikk den fra :p

Jeg har kjøpt sånn gummi til å ha under gulvtepper på Home and Cottage.
 
Ok! Det var den jeg tenker å kjøpe selv. Er høyden grei på den? Hvor høy er du? :)
Vi hadde et stellebord som har stått ved siden av den kommoden det siste året, og disse to hadde akkurat samme høyde;) Det var et stellebord fra ikea.. Jeg er 163 og kan fint stelle der..
 
Kan også kjøpe borrelåsnånd på Clas ohlson. Troe det er sikrere. Tenker å bruke det selv

Her flytter vi litt rundt på stellematten, så da er ikke borrelås særlig praktisk ;) under vask og bleieskift kommer stellematten til å bli brukt ved vasken, og ved bare klesskift så vil den bli brukt på kommoden ;)
 
Da er kommoden montert inne på badet, og innredningen kan starte. Har noen planer om å sy oppbevaringslommer til å henge på veggen, samt stoffkurver. Men vi får se.. Tror jeg må begynne med å fylle skuffene, så får jeg se hva som trengs av ekstra oppbevaring:)
 
Skal bruke disken på badet, og fikk den testet av gjester tidligere I år.

Har noen planer om å sy oppbevaringslommer til å henge på veggen, samt stoffkurver. Men vi får se.. Tror jeg må begynne med å fylle skuffene, så får jeg se hva som trengs av ekstra oppbevaring:)

Grubler på det samme. Hvordan tenker du å henge opp lommene? Jeg lurer på om sugekopp-kroker er godt nok?
 
Skal bruke disken på badet, og fikk den testet av gjester tidligere I år.



Grubler på det samme. Hvordan tenker du å henge opp lommene? Jeg lurer på om sugekopp-kroker er godt nok?

Hehe, opphenget er hodepinen min også:) Flisene er så harde å borre i at det nesten er umulig å få hull.. Men det henger et bilde der fra før, på en stift - håper på å kunne bruke denne. Hvis ikke kan sugekopper være et alternativ, det er bare litt vanskelig å få dem til å sitte godt nok fast. Men ser ut til at mannen fikser dette bedre enn meg (var visst noe med at de bør være våte når de festes..) Har tenkt å ha bare lette ting oppi da, og driver å tester disse sugekoppene nå.
 
Back
Topp