Stelleplass

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Vi har ikke veldig stort bad, så jeg er veldig usikker på hvordan vi skal gjøre det med stelleplass. Sist hadde vi en stellematte oppå vaskemaskinen og det fungerte helt utmerket. Nå har vi tørketrommel, så den muligheten utgår. Hva gjør dere med stelleplass?

Hos oss blir det antakeligvis matte oppå vaskemaskinen. Vi har nok plass til stellebord, men da blir det trangt. Hvor hadde dere stellesaker og bleier?

Hos oss blir det antakeligvis matte oppå vaskemaskinen. Vi har nok plass til stellebord, men da blir det trangt. Hvor hadde dere stellesaker og bleier?
Vi hadde det under vasken på badet i en egen kurv. Bleiene lå oppå vaskemaskinen ved den ene enden i begynnelsen, og endte etterhvert på gulvet som plassen oppå vaskemaskinen ble mindre. Var helt fin løsning det :)

I leiligheten har vi en lang disk, og et skap med ting jeg kan flytte til boden. Luksus!

Men vi skal flytte neste år, og da må jeg gjøre noe lurt. Kanskje et sånt stellebord som felles ned fra veggen? Eller stelleplass på soverommet? Vet at mange bare bruker en matte rett på gulvet, men kommer det nok lys ned, når badet er trangt?

I leiligheten har vi en lang disk, og et skap med ting jeg kan flytte til boden. Luksus!

Men vi skal flytte neste år, og da må jeg gjøre noe lurt. Kanskje et sånt stellebord som felles ned fra veggen? Eller stelleplass på soverommet? Vet at mange bare bruker en matte rett på gulvet, men kommer det nok lys ned, når badet er trangt?
Det stellebordet så smart ut. Matte på gulvet kan gå greit, men det blir fort litt tungt å sitte og stelle :p matta kan jo eventuelt flyttes på. Hvis man har en løs matte på badet kan man flytte den til et bord hvis man skal ta "større" bleier :)

Har lite bad vi også, men har akkurat plass til ett stellebord fra ikea, ved siden av dusjen. Helt genialt bord, med mye plass under også :)
Løs matte oppå så kan ta den med på soverommet eller stua for eks om badet er opptatt :)

Vedlegg

• 1438239553585.jpg
    1438239553585.jpg
    58,1 KB · Visninger: 64
Det stellebordet så smart ut. Matte på gulvet kan gå greit, men det blir fort litt tungt å sitte og stelle :p matta kan jo eventuelt flyttes på. Hvis man har en løs matte på badet kan man flytte den til et bord hvis man skal ta "større" bleier :)

Ugh! Det tok et øyeblikk før jeg first hva "større" bleier betyr. Så kunne jeg plutselig se det for meg.

Men det var et godt poeng. Kanskje vi skulle hatt en hurtigløsning med matte på gulvet oppe, og mulighet til å rigge opp noe nede på vaskerommet for "you-know".

*Googler tidlig pottetrening*

Har lite bad vi også, men har akkurat plass til ett stellebord fra ikea, ved siden av dusjen. Helt genialt bord, med mye plass under også :)
Løs matte oppå så kan ta den med på soverommet eller stua for eks om badet er opptatt :)

Den matta er super! Vi kjøpte en forrige uke, for å sjekke at disken på badet er stor nok, og vi hadde den samme til storesøster for ti år siden. Da tok vi den med på ferie, også, og brukte den på hotell.

Vi har også ett lite bad. Og siden Vi har tørketrommel oppå vaskemaskina. Så har vi khæjøpt stellebord som klappet sammen og blir så smalt at vi får d på siden av vaskemaskina . Tenker og som så at hvis vi ser at d blir for upraktisk så setter vi d bare på rommet atme senga til lille'n:)

Vi har ikke veldig stort bad, så jeg er veldig usikker på hvordan vi skal gjøre det med stelleplass. Sist hadde vi en stellematte oppå vaskemaskinen og det fungerte helt utmerket. Nå har vi tørketrommel, så den muligheten utgår. Hva gjør dere med stelleplass?
Har stellobord. Men med nr 1 bodde vi i knøttliten leil. Da ble det stellematte på badegulvet;)

Har du badekar? Finnes stellebord for å sette oppå dær. Samt vegghengte stellebord!

Her trenger vi stellebord med god plass i for klær... Men synes ikle jeg finner noen som passer for oss, og i tilegg er prisen 3000kr for de med god plass i. Så her har jeg planlagt å kjøpe to Elfa stativ med kurver i passelig høyde, sette ved siden av og kjøpe plater på Biltema og snekre sammen og male!

Har alt for lite bad og også nytt så uaktuelt å skru noe inn i veggen ;-) Barnerommet var ikke aktuelt fordi der ligger også storesøster og ville ikke forstyrre henne på nattestid med skifting. Hun lå inne hos oss de første 8 mnd, så løsningen vår var å legge en stellematte oppå en kommode inne på rommet vårt. Det ideelle er på badet, men fungerte veldig greit på soverommet og :-)

Har alt for lite bad og også nytt så uaktuelt å skru noe inn i veggen ;-) Barnerommet var ikke aktuelt fordi der ligger også storesøster og ville ikke forstyrre henne på nattestid med skifting. Hun lå inne hos oss de første 8 mnd, så løsningen vår var å legge en stellematte oppå en kommode inne på rommet vårt. Det ideelle er på badet, men fungerte veldig greit på soverommet og :-)

Hva med vask osv?? Jeg er helt avhengig av vann tilgjengelig under stelling..? Eller er det kun snakk om klesskift?

Hva med vask osv?? Jeg er helt avhengig av vann tilgjengelig under stelling..? Eller er det kun snakk om klesskift?
Vasket kun med klut, ikke våtservietter! Så det ble å gå på badet og hente en klut med veldig varmt vann først, så gå til stellebordet. Innen kluten ble brukt var den lunket og fint temperert ;-) Knotete... Men så lenge badet er for lite (vi snakker under 4 kvadratmeter), så var vi jo uten vann uansett!

Back
Topp