Stellematte

Gullfisk

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Er på jakt etter å kjøpe en å ha i stellevesken.
Er det noen som har noe tips om en og hvor den kan kjøpes?

Kjøpte engangs tisselaken til å ha i senga i tilfelle plutselig vannavgang, de kan sikkert også egne seg, bruke så lenge de er ok/ikke skitne, og så kaste. 5 kr/stk hos bandagist/butikk for "sykepleieartikler".... De hadde to størrelser, minste egner seg nok best til stellematte på farten.
Ikke veldig miljøvennlig da, men det er ikke bleier heller.....tror forresten libero har engangs også.

Her følger det med en med stelleveska jeg har bestilit, men kommer nok til å ha med meg noen engangs også :)

Jeg har kjøpt denne! Har ikke prøvd den da jeg ikke har fått baby i hus enda.. Hehe. Men den virker enkel å rengjøre, og rulles fint sammen og passer bra i stelleveska mi[emoji4]
777267d92a4e24c99f27e0b3210ede43.png

Jeg har kjøpt denne! Har ikke prøvd den da jeg ikke har fått baby i hus enda.. Hehe. Men den virker enkel å rengjøre, og rulles fint sammen og passer bra i stelleveska mi[emoji4]
777267d92a4e24c99f27e0b3210ede43.png

Oh, den var snasen! :)

Screenshot_20170928-174036.jpg Screenshot_20170928-174107.jpg
Ble en hjemmelaget :-)

Kjøpte stoff og mønster på stoff og stil.
Skal lage enda en til helgen slik at vi har to vi kan bytte mellom når dene ene er til vask.

Oi, så fin! Hvor mye tror du du har brukt på tekstil ? :)
Er ikke helt sikker, fikk jo nok stoff med til å lage to selvom vi bad om nok til en :p
Kan prøve å finne ut av det, men prisen vil jo variere litt utifra hva stoff du går for. De hadde en del fine bomullstoff på tilbud nå :happy:

Er ikke helt sikker, fikk jo nok stoff med til å lage to selvom vi bad om nok til en :p
Kan prøve å finne ut av det, men prisen vil jo variere litt utifra hva stoff du går for. De hadde en del fine bomullstoff på tilbud nå :happy:

Skjønner :) Men tror du det er billige å sy selv, enn å kjøpe? :)

Skjønner :) Men tror du det er billige å sy selv, enn å kjøpe? :)
Ja og nei :-)
Kommer jo helt ann på hva type matte du vil ha, hva stoff du plukker ut. Kjøper du alt stoff på salg kan du komme veldig billig unna :-)
Jeg så for meg noe som dette, så for meg var det billigere å lage enn å kjøpe ett jeg hadde sett på. Går fint ann å lage mønsteret selv også så vi etter vi kom hjem. Men vi fikk også med mønster til håndkle med hette og noen smekker.

Jollyroom har noen f.eks til 99 når det er salg, men Vet ikke om de kan vaskes hele i maskin, noe som var viktig for meg at kunne gjøres :-)

Ja og nei :)
Kommer jo helt ann på hva type matte du vil ha, hva stoff du plukker ut. Kjøper du alt stoff på salg kan du komme veldig billig unna :)
Jeg så for meg noe som dette, så for meg var det billigere å lage enn å kjøpe ett jeg hadde sett på. Går fint ann å lage mønsteret selv også så vi etter vi kom hjem. Men vi fikk også med mønster til håndkle med hette og noen smekker.

Jollyroom har noen f.eks til 99 når det er salg, men Vet ikke om de kan vaskes hele i maskin, noe som var viktig for meg at kunne gjøres :)

Ah :) Takker for svar! Er ingen kløpper til å sy, men har en hel hærskare av syerskere i familien :p Så da går det ann å handle litt tekstil og bestille ;)

Ah :) Takker for svar! Er ingen kløpper til å sy, men har en hel hærskare av syerskere i familien :p Så da går det ann å handle litt tekstil og bestille ;)
Bare hyggelig :D
Syntest det var veldig koselig å plukke ut stoff og sånt selv :-)

Så om du har mulighet til å få en laget er jo det kjempe greit! Tok ikke lang tid å lage, kanskje 30 min med klipping og sying.

Bare hyggelig :D
Syntest det var veldig koselig å plukke ut stoff og sånt selv :)

Så om du har mulighet til å få en laget er jo det kjempe greit! Tok ikke lang tid å lage, kanskje 30 min med klipping og sying.

Ja, da får du jo en med de vaskeegenskapene og utseende og størrelse du vil :)

Back
Topp