Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for svarJeg elsker disseKan ambefalles på det sterkeste.
http://www.toybleia.no/index.aspx?pageid=2196510&chainID=236399&txtQuickSearch=Happy mat

Jeg har kjøpt denne! Har ikke prøvd den da jeg ikke har fått baby i hus enda.. Hehe. Men den virker enkel å rengjøre, og rulles fint sammen og passer bra i stelleveska mi[emoji4]![]()
Vis vedlegget 233363 Vis vedlegget 233364
Ble en hjemmelaget
Kjøpte stoff og mønster på stoff og stil.
Skal lage enda en til helgen slik at vi har to vi kan bytte mellom når dene ene er til vask.
Er ikke helt sikker, fikk jo nok stoff med til å lage to selvom vi bad om nok til enOi, så fin! Hvor mye tror du du har brukt på tekstil ?![]()

Er ikke helt sikker, fikk jo nok stoff med til å lage to selvom vi bad om nok til en
Kan prøve å finne ut av det, men prisen vil jo variere litt utifra hva stoff du går for. De hadde en del fine bomullstoff på tilbud nå![]()
Ja og neiSkjønnerMen tror du det er billige å sy selv, enn å kjøpe?
![]()
Ja og nei
Kommer jo helt ann på hva type matte du vil ha, hva stoff du plukker ut. Kjøper du alt stoff på salg kan du komme veldig billig unna
Jeg så for meg noe som dette, så for meg var det billigere å lage enn å kjøpe ett jeg hadde sett på. Går fint ann å lage mønsteret selv også så vi etter vi kom hjem. Men vi fikk også med mønster til håndkle med hette og noen smekker.
Jollyroom har noen f.eks til 99 når det er salg, men Vet ikke om de kan vaskes hele i maskin, noe som var viktig for meg at kunne gjøres![]()
Bare hyggeligAhTakker for svar! Er ingen kløpper til å sy, men har en hel hærskare av syerskere i familien
Så da går det ann å handle litt tekstil og bestille
![]()
Bare hyggelig
Syntest det var veldig koselig å plukke ut stoff og sånt selv
Så om du har mulighet til å få en laget er jo det kjempe greit! Tok ikke lang tid å lage, kanskje 30 min med klipping og sying.
På eBay har det mange, praktiske, vaskbare og tar liten plass. Har flere og får 4-5 stk for under 100lappen[emoji106]