Stellematte og lite bad

Skrapelodd

Blir kjent med forumet
Hei! Vi venter vårt første barn i august, og jeg har begynt å tenke på det praktiske. Badet vårt er ekstremt lite, så stellebord er uaktuelt. Jeg har hørt om vegghengte stellebord, men den veggen vi har til "rådighet", mellom hylle og dusjdører, er max 40 cm, så det er også for lite. Når vi slår opp dusjdørene så kan det bli plass til å legge en stellematte inni dusjen, men da bør vi helst ha en vanntett stellematte.. fins det?
(Alternativt kan jeg stå på knær inni dusjen, og ha stellematta under do, hehe.. så lite er det!)
Noen gode forslag?
 
Dere har sikkert ikke vaskemaskin på badet heller da?
Ville enten hatt vegghengt eller stellebord/ stellematte et annet sted enn badet - jeg synes det er urolig slitsomt å skifte på gulvet, men vet noen liker det.
Du kan ha stellematte i stua eller på soverommet/deres seng for eksempel :) vet også noen har det på barnerommet om man har plass til det.
Vi har lite bad, men stort nok til at det er vaskemaskin der, så har stellematte oppå den.
 
I hadde stellematte på vaskemaskinen på vårt lille bad.. men hva med å ha stellebord på barnerommet?
 
Vi hadde også stellematte på vaskemaskinen, funka helt ypperlig. Ellers kjenner vi mange andre som bor i leiligheter med små bad og de fleste har løst det med å ha stellebord på soverommet :)
 
Kan ha stellebord på et annet rom. Man trenger ikke rennende vann. Vi har en liten balje vi fyller med varmt vann, og fukter klutene i den.
 
Vi har stellebordet på barnerommet til lille. Bruker en beholder med vann og fukter klutene i den. :)
 
Back
Topp