Stellekommode med eller uten bademulighet??

Uten :) Vi har badekar som jeg regner med blir brukt ganske kjapt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi skal ha uten:) skal ha balje i dusjen isteden:)


<3 VinterPrinsesse <3
 
vi har alltid hatt en balje fra barnas hus som vi setter u disjen når barna skal bade :)
 
Takker for alle innspill :)

Di kommodene jeg har likt best når jeg har kikka litt på nettet har vært uten så passer bra :)
 
Har badekar så uten her.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har stellematte på vaskemaskinen og bruker balje til å bade ham i.
 
Har kommode med badekar, og i starten vil eg seie det var heilt genialt:-D ikkje noko meir stress å fylle den enn ein vanlig badebalje, tek ikkje stor plass på badet, og den tømmer seg sjølv etterpå, så eg Slepp å løfte tung balje med vann. :) etterkvart blei jenta for stor for denne, så då gjekk me over til balje, men då kunne ho sitte sjølv:) så eg har berre gode erfaringar :)
 
Har hatt uten, og brukt en balje i dusjen når de har vært så små :)
 
Vi har badebalje på stativ og stellematte, og har ikke plass til noe kommode, så vil får finne noen kreative, gode løsninger for oppbevaring av diverse stelleutstyr lett og praktisk tilgjengelig ;)
 
Uten!

Tok bare med meg baby i dusjen jeg :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vi har med, men like greit uten. Man slipper å ha en balje stående og ta plass da, om ikke annet om man kjøper med. ;


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har kommode med badekar, og i starten vil eg seie det var heilt genialt:-D ikkje noko meir stress å fylle den enn ein vanlig badebalje, tek ikkje stor plass på badet, og den tømmer seg sjølv etterpå, så eg Slepp å løfte tung balje med vann. :) etterkvart blei jenta for stor for denne, så då gjekk me over til balje, men då kunne ho sitte sjølv:) så eg har berre gode erfaringar :)

Godt å lese noen som er positiv til en slik løsning. Vi skal ha en slik kommode med hjul. Den vi har sett på kan man ta ut baljen fra når mini er blitt for stor og få en ekstra skuff.
 
Vi har med. Jeg hadde ikke kjøpt det igjen. Vi har stativ på siden av kommonden hvor vi kan ha badekaret da, det var sånn vi brukte det. Men det er jo bare en bitte liten stund de bades der. (Vi har vanlig badekar da, altså. De badet der fra de kunne sitte, før det også sammen med en av oss)
 
Me hadde stellebord med badekar oppå da vanliga badekaret vårt.
Babyen sitt kar tømte seg sjøl, så va ingen problem, bytta balje ete ei stund, for da integrerta setet va i veien, og hadde oppi ein liggebadestol.
Hadde og balje på stativ, men den trur eg vil bli meir brukt denne gongen, sånn at me kan bruka begge badene ;) for på badet nede e da kun dusj, men god plass t å stella :)
 
Uten. Vi har med, men jeg har tatt den ut og hatt den på gulvet når jeg har badet henne. Så da kunne vi like greit hatt uten.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Uten :) baby vokser så fort utav de i stellebordet :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp