Stellekommode med eller uten bademulighet??

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Veldig usikker på hva vi skal velge når det gjelder stellekommode og bademulighet.

Dere som har uten hvordan løser dere det??
 
Jeg skal ha uten. Har hørt at babyene vokser seg fort ut av de, også blir jo stellebordene veldig store.
Vi skal ha stokke flexi bath i stedet, men det er fordi vi ikke har så stort bad og er praktisk å ta med seg når vi skal besøke svigers som bor i sverige:)
 
Uten! Blir bare gris med vann oppi den komoden. Hadde det til førstemann, ble brukt kun i kort tid. Denne gang har vi balje på stativ. Når han blir litt større (er 3mnd nå) så setter vi bare baljen rett i dusjen så bader han der ;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Hadde der til første, men var bare styr. Kjøp et uten og kjøp en badebalje utenom på biltema for eksempel :)
 
Min erfaring sier uten også. Bare styr med tapping og tømming. Finnes andre flere gode muligheter. Jeg brukte bare balje med liggestol oppi

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Brukte det nesten aldri den vi hadde. Så uten :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Hadde der til første, men var bare styr. Kjøp et uten og kjøp en badebalje utenom på biltema for eksempel :)

Vært inne på tanken, men tror det må bli balje på stativ for å få en grei stilling å bade ho lille i :)
 
Vi har bare hatt en badebalje fra IKEA. Enten har vi satt det oppå stellekommoden, ellers har vi bare hatt det på gulvet på badet.
 
Kommer til å velge uten neste gang ( denne gang om alt går bra)
 
Kommer til å kjøpe uten denne gangen. Hadde med forrige gang og da klarte jeg ikke å bade han alene, så var upraktisk
 
Vi har med, men har brukt det kanskje to ganger. Snupp foretrekker å dusje. Hvis ho først skal bade bruker vi en sammenleggbar badebalje for den kommer mamma også oppi :p

Så ville sagt uten ;)
 
Vi arvet stellekommode med badekar i, men vi brukte det ikke en eneste gang. Pappa og de brukte kommoden før oss, og de sluttet også relativt kjapt med å bruke det innebygde badekaret. Det er jo litt pes å måtte opp og ned med lokket samtidig som man skal holde ungen (som kanskje er våt og oljete), og å fylle på og tømme ut.

Syns det var like greit å bare ha en balje som stod på gulvet, og senere i dusjkabinettet. Den baljen brukte hun jo til hun var over fire år så det ville vi måtte kjøpt uansett.
 
Uten
 
Vi hadde med, men det ble brukt kanskje den første mnd, så måtte vi ut å kjøpe en balje som var større..
Så for oss var det ingen vits med badekar i stellekommoden :)
 
Jeg også ville valgt uten:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp