Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bolla85
ORIGINAL: elis
Vi har et hvitt Troll stellebord fra barnas hus etter lillemann.......Ikke med badebalje, bare tre skuffer under....Har vært veldig fornøyde med det.....Det skal stå inne på babyrommet, og så har vi badebalje på badet[:)]
Dette syns jeg var fint! Vi tenkte også å gjøre det på den måten pga liten plass på badet. Her kan man stå rett mot barnet når man skifter? Syns det virker bedre enn å stå skeivt. Noen som har noe mening om det? Er det bare noe jeg tror? Jeg har ikke skiftet mer enn èn bleie i mitt liv! [:)]
ORIGINAL: Spent24
ORIGINAL: Bolla85
ORIGINAL: elis
Vi har et hvitt Troll stellebord fra barnas hus etter lillemann.......Ikke med badebalje, bare tre skuffer under....Har vært veldig fornøyde med det.....Det skal stå inne på babyrommet, og så har vi badebalje på badet[:)]
Dette syns jeg var fint! Vi tenkte også å gjøre det på den måten pga liten plass på badet. Her kan man stå rett mot barnet når man skifter? Syns det virker bedre enn å stå skeivt. Noen som har noe mening om det? Er det bare noe jeg tror? Jeg har ikke skiftet mer enn èn bleie i mitt liv! [:)]
Ja,syns det er mye lettere å skifte med ungen rett foran deg, i stedet for på skeiva[:)]
ORIGINAL: fruenfrahavet
vi skal kjøpe et som kan stå på badekaret! Er så praktisk med renhold og vann i nærheten!!
ORIGINAL: babyensmamma
Jeg skal ha hensvik stellebordfra ikea på babyrommet, så kjøper jeg balje utenom... Så også sånne stativ på babyshop til å sette balja oppi, sikkert praktisk når han er liten så kan man stå og bade de! [:)]
ORIGINAL: eplemos
Vi vet ikkje enda hva slags vi velger.
Men eg vil a stellekommode.
Hvor den øverste skuffen er badebalje i og att det er matte oppå.
Noe slikt som dette.