stellebord

Conte§§a

Gift med forumet
Noen som har tenkt på hva slags stellebord dere skal ha? Vi tenkte å kjøpe i morgen..

Vi har kikket litt på et på babyshop. Man kan slå det sammen, og under stellebenken er det en sånn bevegelig baljelignende ting som babyen kan bade i[:)]

Forrige gang hadde vi bare en stellematte på vaskemaskinen. Men nå står det en tørketrommel der, så jeg må finne en ny løsning. Tittet litt på et sammenleggbart fra Ikea til 598 ellerno.. men så et annet på deal.no som hadde innebygd badekar for 698. .. *tenke, tenke* Det må stå inni dusjen, så jeg må rask kunne ta det vekk når vi skal dusje.

Haha,mente jo lørdag..[:D] Vet ikek forskjell på dagene lenger jeg..haha

Ja,vi må også ha det i dusjen så må være lett flyttbart[:)]

Vi skal ha veggstellebord for å spare plass på badet. Har bestemt meg for et BRIO Wall stellebord[:)]

vi skal bruke d vi hadde på førstemann vi... d e sånt m badekar og to rader m hylle under[:)] åh så flink e e å forklare hehe... va kjøpt på brio[:)]

Vi har et hvitt Troll stellebord fra barnas hus etter lillemann.......Ikke med badebalje, bare tre skuffer under....Har vært veldig fornøyde med det.....Det skal stå inne på babyrommet, og så har vi badebalje på badet[:)]

Vi har tenkt til og kjøpe det slik at det er samme som er inne på badet våres fra før og så bare ordner den kjøkkenbutikken at badebaljen passer ned i der da.Eller at vi bare setter den oppå..Men hadde vel egentlig mest lyst på et som vi kan ta vekk etter vi ikke trenger det mer da men [8|]

har ætter jeinta mi,stellekomode me badekar[:)]

ORIGINAL: Bolla85

ORIGINAL: elis

Vi har et hvitt Troll stellebord fra barnas hus etter lillemann.......Ikke med badebalje, bare tre skuffer under....Har vært veldig fornøyde med det.....Det skal stå inne på babyrommet, og så har vi badebalje på badet[:)]

Dette syns jeg var fint! Vi tenkte også å gjøre det på den måten pga liten plass på badet. Her kan man stå rett mot barnet når man skifter? Syns det virker bedre enn å stå skeivt. Noen som har noe mening om det? Er det bare noe jeg tror? Jeg har ikke skiftet mer enn èn bleie i mitt liv! [:)]

Ja,syns det er mye lettere å skifte med ungen rett foran deg, i stedet for på skeiva[:)]

ORIGINAL: Spent24

ORIGINAL: elis

Dette syns jeg var fint! Vi tenkte også å gjøre det på den måten pga liten plass på badet. Her kan man stå rett mot barnet når man skifter? Syns det virker bedre enn å stå skeivt. Noen som har noe mening om det? Er det bare noe jeg tror? Jeg har ikke skiftet mer enn èn bleie i mitt liv! [:)]

Ja,syns det er mye lettere å skifte med ungen rett foran deg, i stedet for på skeiva[:)]

Ja, det fungerer helt supert.....og så er det jo masse plass tl klær i det også...[:)]

Dere er snille og hjelper meg nybegynneren dere[;)] Tror faktisk at vi kjøper det eller et veldig likt!

Har heller ingen barn, men har 15 små søte mellom 10 mnd og 2 år i barnehagen. Så vet litt om praktisk bleieskift[:D]

Vi vet ikkje enda hva slags vi velger.
Men eg vil a stellekommode.
Hvor den øverste skuffen er badebalje i og att det er matte oppå.
Noe slikt som dette.

vi skal kjøpe et som kan stå på badekaret! Er så praktisk med renhold og vann i nærheten!! og lett å løfte av når storesøskenen skal bade!

Vi har en stellekommode på badet oppe og ett stellebord på badet nede.
Så blir ikke kjøpt flere her [:D]

Vi lurer på om vi skal kjøpe oss en malm kommode fra ikea, også kjøpe en stellemadrass vi kan benytte oppå der.
Og heller kjøpe en badebalje vi kan bruke utenom[:)]
Nå er vi riktignok førstegangs vi også, så det kan vel være mye vi ikke har tenkt på[:)]

ORIGINAL: fruenfrahavet

vi skal kjøpe et som kan stå på badekaret! Er så praktisk med renhold og vann i nærheten!!

+ at vi har lite bad... 

ORIGINAL: babyensmamma

Jeg skal ha hensvik stellebordfra ikea på babyrommet, så kjøper jeg balje utenom... Så også sånne stativ på babyshop til å sette balja oppi, sikkert praktisk når han er liten så kan man stå og bade de! [:)]

Veldig greit med balje utenom, og anbefaler å kjøpe sånn som babyen kan ligge i oppi balja, så slipper man stå å holde den, det er drepen for ryggen[:)]

Har aldri hatt stellebord, jeg. Og skal ikke ha det heller. Har en Malm Ikea kommode med 4 store praktiske skuffer, og en stellematte oppå der. Veldig greit, og lett å løfte matten ned på gulvet når jeg skal ut av badet eller la ungen ligge og sprelle på gulvet litt før eller etter bad:-)

Bruker fortsatt stellebord til førstemann. Har et fra IKEA som slås opp inntil veggen. Vi har veldig lite bad[:)]

ORIGINAL: eplemos

Vi vet ikkje enda hva slags vi velger.
Men eg vil a stellekommode.
Hvor den øverste skuffen er badebalje i og att det er matte oppå.
Noe slikt som dette.

Den var fin[:)] Hvor får man kjøpt den og hvor mye koster den? Eller noe lignende da.

Back
Topp