Kanskje litt tidlig å tenke på, men hvilket stellebord har dere, og hvor har dere plassert det?
Har dere mer enn ett stellebord/stelleplass?
Har dere mer enn ett stellebord/stelleplass?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så lurt. Hvilken kommode har dere?Vi har ikke eget stellebord. Vi har en smal kommode på badet hvor vi legger en Leander stellematte på. Det er i 3. etasje. Så vi kommer nok til å kjøpe en tilsvarende matte og ha på benken på vaskerommet i 1. etasje. Veldig lette å holde rene![]()
Har dere også kommode eller bruker dere benk på bad eller vaskerom?Her har vi også Leander stellematte fra før, fortsetter med den![]()
Jeg syntes også det var praktisk å ha klær og stelleutstyr tilgjengelig når jentene var babyer. Etter hvert som de ble større hadde vi stellematte på badet en periode, og så valgte vi dagens klær sammen som vi tok med.Til største har vi benk over vaskemaskin og tørketrommel som jeg har laget plass på.. Men ikea sitt stellebord blir tatt ned igjen når lille kommer. Synes det er mere praktisk når jeg kan ha klær osv under der![]()
Ja, nå er frøkna 2 og jeg tar med klær ned hver morgen, så er liksom ikke helt samme behovet som da ho var nyfødt.. Men jeg har tatt vare på boksene å sånt til å ha under stellebordet slik at jeg kan sortere klær å såntJeg syntes også det var praktisk å ha klær og stelleutstyr tilgjengelig når jentene var babyer. Etter hvert som de ble større hadde vi stellematte på badet en periode, og så valgte vi dagens klær sammen som vi tok med.
(Jentene er nå 12, 14 og 16, og jeg bor en annen plass med annen planløsning, og klarer ikke bestemme meg for hva jeg synes er mest praktisk).
Vi har en variant av Nordli fra IKEA, husker ikke helt hvilken.Så lurt. Hvilken kommode har dere?

Så med nr 2 valgte vi å droppe stellebordet og heller bare ha en stellematte lett tilgjengelig, og det gjorde livet vårt myyye enklere. Var ikke så tungt å skifte bleier midt på natta lenger, for da kunne vi bare dra frem stellematte og stelleveske og skifte der og da. Så vi slapp å løpe opp og ned, frem og tilbake. Vi tenker å gjøre det samme denne gangen, ser at hm og Zara har veldig søte stellekurver man kan ha liggende hjemme
Vi har ikke plass på bad, så har en liten stellestasjon på en benk i enden av kjøkkenet faktisk, der har vi også en skuffeseksjon med alt vi trenger av klær osv, funker! Men det er også deilig å bare kunne flytte matta ved behov til f.eks soveromHar dere også kommode eller bruker dere benk på bad eller vaskerom?