Stellebord

Vi har gulliver stellebord fra IKEA. Kunne godt tenkt meg kommode, men har ikke plass på badet. Har kommode med klær rett utenfor badet, og stelleprodukter og bleier i stellebordet.:)
Sniker fra april :) Har kjøpt samme stellebord, som vi må ha på barnerommet pga lite plass på badet, og vi rekker ikke flytte før baby kommer. Har du funnet noen matte å ha til stellebordet, annet enn de IKEA selv har laget for å passe? Ingen jeg finner har riktige mål, og synes IKEA sine var litt kjedelige.

Sniker fra april :) Har kjøpt samme stellebord, som vi må ha på barnerommet pga lite plass på badet, og vi rekker ikke flytte før baby kommer. Har du funnet noen matte å ha til stellebordet, annet enn de IKEA selv har laget for å passe? Ingen jeg finner har riktige mål, og synes IKEA sine var litt kjedelige.
Barnas hus har i alle fall en type. Jeg kjøpte der sist også, da hadde de litt flere farger å velge mellom enn jeg fant nå. Men veldig greit med lang stellematte! :)

Barnas hus har i alle fall en type. Jeg kjøpte der sist også, da hadde de litt flere farger å velge mellom enn jeg fant nå. Men veldig greit med lang stellematte! :)
Kan jeg spørre hvilken du tenker på? Jeg finner ingen som passer med målene jeg har tatt av stellebordet, enten er de alt for små, eller for brede til å få plass :)

Jeg tenker malm kommode fra IKEA, også ser jeg på nett at man kan kjøpe stelletopp som passer de kommodene :happy: Har ikke plass på badet, så må ha den på rommet som skal bli babyrom, og synes da det er praktisk med en kommode
Har du lenke til matte som kan passe på toppen av malm?
Det var min tankte og å bare bruke toppen av en malm kommode. Mannen har lyst til å bygge et stellebord til badet. Vi får se om han gjør det :hilarious:

Og hvorfor koster disse leander stellemattene så mye? Jeg blir helt sjokket over prisen :hilarious:

Det var min tankte og å bare bruke toppen av en malm kommode. Mannen har lyst til å bygge et stellebord til badet. Vi får se om han gjør det :hilarious:

Og hvorfor koster disse leander stellemattene så mye? Jeg blir helt sjokket over prisen :hilarious:
Enig, de koster vanvittig mye for hva det er :eek: :hilarious:

Jeg har kjøpt brukt på finn. Tenker å vaske med såpe og vann, samt desinfeksjonsmiddel :happy:

Det jeg fant ut var at denne stelletoppen kunne festes på kommoden, for å lage stellebord.

Evt. denne tror jeg og skal passe

Har ikke testet det selv før, men utfra hva jeg finner på nett så ser det ut som gode alternativer :D

Ja, dyrt for en stellematte!

Har allerede fått opp stellebordet her! Velger å sette opp tidlig fordi jeg forventer at bekkenet mitt streiker helt snart (og er alene). Fikk tak i et enkelt brukt fra IKEA som har to hyller under istedenfor én, hurra! Hadde ønsket kommode om badet var stort nok, men ville ikke fått opp skuffene…så gikk for åpne hyller :) Frem til i sommer fungerer det som ting-oppsamler :P Men godt å ha det på plass!

Noen som har erfaring mtp om det er lurt å oppbevare basisplaggene til baby i stellebordhyllene eller ha alt i egen kommode på annet rom?

Har allerede fått opp stellebordet her! Velger å sette opp tidlig fordi jeg forventer at bekkenet mitt streiker helt snart (og er alene). Fikk tak i et enkelt brukt fra IKEA som har to hyller under istedenfor én, hurra! Hadde ønsket kommode om badet var stort nok, men ville ikke fått opp skuffene…så gikk for åpne hyller :) Frem til i sommer fungerer det som ting-oppsamler :P Men godt å ha det på plass!

Noen som har erfaring mtp om det er lurt å oppbevare basisplaggene til baby i stellebordhyllene eller ha alt i egen kommode på annet rom?
Alt basic I nærheten der du bruker det mest. Her har vi bad som er ved siden av soverom å baby blir sovende I bedsidecrib så her er alt av klær og nødvendig ting i kurver under stellebordet, frem til han flytter på eget rom :)

Back
Topp