Stellebord

Har ikke sett vegghengt den veien til salgs faktisk. Men hadde et der jeg jobbet før på toalettet som var sidelengs. Jeg kan sjekke produsent for deg. Det var ganske likt det fra BRIO. I metall. Vi skal ha BRIO sitt da vi har dårlig plass her også

Om det ikke er mye jobb for deg, så gjerne det! [emoji2] Nå er vi nesten der at vi vurderer å lage et selv om vi får til, men er klart bedre med et man kan kjøpe ferdig mtp alt annet som må gjøres [emoji1]

Om det ikke er mye jobb for deg, så gjerne det! [emoji2] Nå er vi nesten der at vi vurderer å lage et selv om vi får til, men er klart bedre med et man kan kjøpe ferdig mtp alt annet som må gjøres [emoji1]
Det er en gammel modell av Dan Dryer. Stellebord for industri. Den var så stilig at jeg trodde det var for hjemmebruk. Koster skjorta [emoji50]over 11.000[emoji50]
Sjekket de på nett og det var flere varianter, men ingen rimeligere dessverre. Da lønner det seg kanskje å lage selv.

http://www.dandryer.com/en-gb/products/baby-changing-stations

Men søk litt på stellebord for restaurant/industri. Kan jo være flere produsenter [emoji106]

Jeg fikk IKEA sin Gulliver stellebord og sprinkelseng på Finn. Så kjøper vi bare nytt stelleunderlag og noen kurver som vi kan ha under som oppbevaringsmulighet.

Det er en gammel modell av Dan Dryer. Stellebord for industri. Den var så stilig at jeg trodde det var for hjemmebruk. Koster skjorta [emoji50]over 11.000[emoji50]
Sjekket de på nett og det var flere varianter, men ingen rimeligere dessverre. Da lønner det seg kanskje å lage selv.

http://www.dandryer.com/en-gb/products/baby-changing-stations

Men søk litt på stellebord for restaurant/industri. Kan jo være flere produsenter [emoji106]

Wow! Litt av en pris ja [emoji28] Men tusen takk likevel! [emoji2]
Må nok lage selv ja, evt. har de mange på hjul på Jollyroom nå som kan dyttes litt rundt og inn i dusjen i verste fall [emoji85]

Wow! Litt av en pris ja [emoji28] Men tusen takk likevel! [emoji2]
Må nok lage selv ja, evt. har de mange på hjul på Jollyroom nå som kan dyttes litt rundt og inn i dusjen i verste fall [emoji85]
Bare hyggelig. Har hatt problemer med å finne et passende stellebord selv. Valgt et vegghengt over toalettet. Tar det meste av badet utslått, men har plass til å stå og stelle så regner med det går bra. Kjekt med vasken innen rekkevidde også. Og ikke minst fine hyller i selve bordet til stelleprodukter [emoji106]

Back
Topp