Stellebord

Hos oss ble det Sunvik fra ikea, kjøpt brukt på Finn.no. Vi steller sidelengs. Gikk for den pga skuffene under. Jeg ville ikke ha innebygd badebalje, vil heller ha separat.

https://m2.ikea.com/no/no/p/sundvik-stellebord-kommode-hvit-90256727/

Fant et lite stellebord med badekar under, som kan tas ut når baby blir for stor. Det er lett og med hjul, så kan snu det litt etter behov. Har litt trangt bad, så tror det er det som fungerer best her. Skal ha kurver under stellematte tenkte jeg. [emoji4] Husker ikke helt hva det heter, har kun funnet det i butikk.
0142c3d014cd3bc96495df2f9837432e.jpg

Er så heldig at jeg slipper stellebord. Har baderomsinnredning som tillater at jeg bare kan legge en stellematte oppå der:)

Har et sniglar fra Ikea, men syns det er så ustabilt. Nå blir det utbyttet med Dream lux fra jollyroom [emoji4]
Har også Hensvik stellekommode på soverommet [emoji4]

Har CAM stellekommode på badet, og en Hemnes kommode fra Ikea (tre skuffer) med Primi Sogni stellematte på på soverommet.

Jeg er veldig usikker på hva vi skal ha.. vi har et stort bad, så har plass til alt, men jeg vet ikke om jeg "gidder" å kjøpe et stellebord når dette blir den siste ungen liksom [emoji14] eller om jeg skal kjøpe en vanlig kommode og ha stellematte på toppen... kommoden kan bli brukt til håndklær og slikt etterpå uansett....
dilemma er at jeg ikke finner noen kommode og de jeg finner passer seg ikke inn på et bad [emoji23]

Vi har sett på Sundvik fra Ikea, men ikke kjøpt noe enda. Har ikke plass på badet, så blir stellebord på soverommet (rett over gangen). Liker oppbevaringsplassen under, og at man kan slå sammen selve stellebordet.

Med storebror hadd vi et helt fantastisk vaskerom der vi barr kjøpte en matte og hadde over. Så jeg hsr blitt skikkelig kresen på stellebord. Vil ha med minimum to skuffer og der babyen skal stelles mot meg. Har sett på et fra IKEA, men synes det virker litt upraktisk og vanskelig å komme til skuffene. Så hsr fortsatt ikke bestemt meg, tar gjerne imot tips:)

Vi bruker stellebordet etter storesøster. Med henne måtte vi kjøpe nytt stellebord etter at hun var født, da det første vi kjøpte var altfor lavt for meg og bidro til ryggplager. Superglad for at vi kjøpte nytt! :) Steller sidelengs vi også. Stellebordet har egen badebalje, men tviler på at vi bruker den så mye. Bruker heller en separat balje. :)

Har lite bad så kommer trolig til å ha stellematte på vaskemaskinen eller kjøpe SNIGLAR stellebord da det ikke er så stort.
Badebalje ved siden av.

Vedlegg

• IMG_1733.jpg
    IMG_1733.jpg
    29,2 KB · Visninger: 40
  • IMG_1738.JPG
    IMG_1738.JPG
    186,8 KB · Visninger: 42
Har noen sett vegghengt stellebord som er sidelengs? Altså, vipper ned og steller fra siden?
Har et supertrangt bad, og det er kun plass til vegghengt, men ikke de hvor man steller med barnet mot oss.

Forrige gang hadde vi stellematte på kommode på soverommet ovenfor badet, men dette var både upraktisk mtp vask og ikke minst litt kjølig.

Har noen sett vegghengt stellebord som er sidelengs? Altså, vipper ned og steller fra siden?
Har et supertrangt bad, og det er kun plass til vegghengt, men ikke de hvor man steller med barnet mot oss.

Forrige gang hadde vi stellematte på kommode på soverommet ovenfor badet, men dette var både upraktisk mtp vask og ikke minst litt kjølig.
Har ikke sett vegghengt den veien til salgs faktisk. Men hadde et der jeg jobbet før på toalettet som var sidelengs. Jeg kan sjekke produsent for deg. Det var ganske likt det fra BRIO. I metall. Vi skal ha BRIO sitt da vi har dårlig plass her også

Back
Topp