Stellebord

Fjær92

Blir kjent med forumet
Hallo

Hvor kan man bestille stellebord på nett eller kjøpe stellebord i butikk? som ikke er alt for dyrt.:woot:

Jeg blir "spammet" ned med reklamer fra babycare.no jollyroom.no på facebook. I forhold til andre nettsider og butikker, synes jeg Babycare har rimeligere og tildels finere stellebord enn mange andre. :)

Jollyroom har mange fine, Babble har noen, IKEA.. Så og si alle babybutikkene på nett har det. :)

IKEA har begynt å selge det mest populære bordet igjen. Det har vært utsolgt i noen år, til manges forargelse.

ImageUploadedByBV Forum1479280852.133595.jpg

IKEA har begynt å selge det mest populære bordet igjen. Det har vært utsolgt i noen år, til manges forargelse.

Vis vedlegget 207527

Kjøpte denne men den er aaltfor høy for meg (158 cm) så vi sagde ned fotene litt og nå passer den ^^ kjekt at den er så billig og romslig MEN vær obs på at du da må kjøpe den oppblåsbare stellematta fra ikea. De faste fra babyshop og barnas hus passer ikke.

Kjøpte denne men den er aaltfor høy for meg (158 cm) så vi sagde ned fotene litt og nå passer den ^^ kjekt at den er så billig og romslig MEN vær obs på at du da må kjøpe den oppblåsbare stellematta fra ikea. De faste fra babyshop og barnas hus passer ikke.w

Å ja, forstår. Ja det er ikke noe særlig.

Vi er lange, så det var ikke noe problem med IKEA sitt stellebord.
Vi satte til og med på hjul under på beina på stellebordet for lettere å manøvrere det rundt, da vi har kurver under på begge sider. Og skap rett bak. Er kjempefornøyd.

Kjøpte denne men den er aaltfor høy for meg (158 cm) så vi sagde ned fotene litt og nå passer den ^^ kjekt at den er så billig og romslig MEN vær obs på at du da må kjøpe den oppblåsbare stellematta fra ikea. De faste fra babyshop og barnas hus passer ikke.

Og vi har et slikt stellebordsunderlag, stapper det nedi, det går så fint så.
Det fra IKEA er så tynt.

ImageUploadedByBV Forum1479532678.016924.jpg

Og vi har et slikt stellebordsunderlag, stapper det nedi, det går så fint så.
Det fra IKEA er så tynt.

Vis vedlegget 208007
Ja vi vurderte denne og men var redd den kom til å bli akkurat litt for stor ettersom målene er på nippet til å være en halv cm større. Men den passer altså?

Ja vi vurderte denne og men var redd den kom til å bli akkurat litt for stor ettersom målene er på nippet til å være en halv cm større. Men den passer altså?

Ja da. Stapp det nedi. Går så fint så.

Vi har den fra IKEA som er bilde av lenger oppe og er veldig fornøyd! Har vært hos venninner med sånne plaststellebord og stellekommode, jeg liker dem ikke og føler de enten er litt ustabile, stygge eller det at de ikke har kant på alle sidene.
Vi har ikke stellematte, vi har bare tre brettede håndklær, er så enkle å putte i vaskemaskinen og legge på nye hvis det skjer uhell :)

Enig ;) Det er utrolig mye stellebord å få tak i brukt, og det er jo en ting man fint kan kjøpe brukt siden det bare er å tørke av. Vi kjøpte et fra Stokke som egentlig koster over 2000, men ga 800.

Enig ;) Det er utrolig mye stellebord å få tak i brukt, og det er jo en ting man fint kan kjøpe brukt siden det bare er å tørke av. Vi kjøpte et fra Stokke som egentlig koster over 2000, men ga 800.

Vi har brukt finn veldig nye til å kjøpe brukt. Vil ikke bruke tusenvis av kroner på et stellebord f. Ex, og da kan man få temmelig bra bord om man kjøper brukt. Kjøpte mitt brevi stellebord med badekar for 300, koster 1400 nytt :) er bare å vaske og sterilisere, så er det godt aom nytt :)

Vi kjøper nok bare et stellebord topp som kan monteres på malm kommoden vår fra ikea. Platen går litt lengre ut bak, så kommoden er ikke helt inntil baderomsveggen.

691d0958f0c54a8d8d510718af7825f6

513f7089c27bd9c860ec17c30e0966ad

Edit: fra Etzy ;)

Jeg har kjøpt fra babydan fungerte fint det og :) gjør bare at da sitter det fast og ikke sklir!

Back
Topp