Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
IKEA har begynt å selge det mest populære bordet igjen. Det har vært utsolgt i noen år, til manges forargelse.
Vis vedlegget 207527
Kjøpte denne men den er aaltfor høy for meg (158 cm) så vi sagde ned fotene litt og nå passer den ^^ kjekt at den er så billig og romslig MEN vær obs på at du da må kjøpe den oppblåsbare stellematta fra ikea. De faste fra babyshop og barnas hus passer ikke.w
Kjøpte denne men den er aaltfor høy for meg (158 cm) så vi sagde ned fotene litt og nå passer den ^^ kjekt at den er så billig og romslig MEN vær obs på at du da må kjøpe den oppblåsbare stellematta fra ikea. De faste fra babyshop og barnas hus passer ikke.

Ja vi vurderte denne og men var redd den kom til å bli akkurat litt for stor ettersom målene er på nippet til å være en halv cm større. Men den passer altså?Og vi har et slikt stellebordsunderlag, stapper det nedi, det går så fint så.
Det fra IKEA er så tynt.
Vis vedlegget 208007
Ja vi vurderte denne og men var redd den kom til å bli akkurat litt for stor ettersom målene er på nippet til å være en halv cm større. Men den passer altså?
Vi har dette (fra da den ble solgt før). Vi har vanlig stellematte og den passer helt fintKjøpte denne men den er aaltfor høy for meg (158 cm) så vi sagde ned fotene litt og nå passer den ^^ kjekt at den er så billig og romslig MEN vær obs på at du da må kjøpe den oppblåsbare stellematta fra ikea. De faste fra babyshop og barnas hus passer ikke.
Vi har dette (fra da den ble solgt før). Vi har vanlig stellematte og den passer helt fint
Har denne:
http://www.jollyroom.no/babyutstyr/stellebord/stellematter/babydan-stellematte-farm-lysebla?utm_source=google&utm_campaign=Hyperdrive (Google)&utm_content=144&gclid=CI6P6-jHx9ACFcTPcgodJ3wBYg
Finn. No![]()
EnigDet er utrolig mye stellebord å få tak i brukt, og det er jo en ting man fint kan kjøpe brukt siden det bare er å tørke av. Vi kjøpte et fra Stokke som egentlig koster over 2000, men ga 800.
Jeg har kjøpt fra babydan fungerte fint det ogJa vi vurderte denne og men var redd den kom til å bli akkurat litt for stor ettersom målene er på nippet til å være en halv cm større. Men den passer altså?