Hvilken løsning skal dere ha på badet? Stellekommode? Stellebord? Vanlig kommode? Badebalje? Hva?
Hadde bestemt meg, men ble brått så usikker?
Hadde bestemt meg, men ble brått så usikker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var fin, kan jeg spørre hvor den er kjøpt??Vi har denne fine stellekommoden Vis vedlegget 168769
Og så har vi badekar som vi skal ha slik en badestol i![]()
Den var fin, kan jeg spørre hvor den er kjøpt??
Men jeg er litt skeptisk til bademulighetene med et slikt da vi ikke har badekar......

Hvordan synes du flexi bath er i forhold til en vanlig badebalje? Har sett litt på de, men synes de ser så "smale" ut, så er litt usikker egentlig. De virker jo veldig praktiske når man kan legge de sammenHer har vi stellebord fra Ikea etter storebror (brukes fortsatt og han blir 3 til sommeren) også bruker vi Stokke flexi bath i dusjkabinettet (også etter lillebror - han bruker det fortsatt - kan brukes fra 0-3 år) med spedbarnsinnlegg.
Har bokser i stellebordet til kluter, bleier, og en boks med diverse + at nederste hylla brukes til oppbevaringa av badekaret når det ikke er i bruk.

Sjønner skepsisen men de små liker det litt lunt og "trangt" og vi har aldri følt det trangt når vi har brukt detHvordan synes du flexi bath er i forhold til en vanlig badebalje? Har sett litt på de, men synes de ser så "smale" ut, så er litt usikker egentlig. De virker jo veldig praktiske når man kan legge de sammen![]()
Vi har kun ET knøttlite bad, og har derfor ikke plass til stellekommoden på badet, og derfor har vi den i stua i et hjørne.
Vi har en hvit fra kløver med hjul under, og med badebalje under lokket. Jeg synes også at høyden blir feil for ryggen når man skal bade Lille oppi der, men jeg tar ut badebaljen og tar av stekeplate, og setter den på toppen av lokket til stellekommoden heller
Med de 3 første hadde jeg den oppe på soverommet, men det var så utrolig tungvint og farte opp å ned trappene for å skifte hele tidenmere praktisk og ha den i et bortgjemt hjørne av stua en stund
Denne fra Trekløver har vi
![]()
Denne trnker jeg også på. Når dere sier dere får vondt i ryggen, er det fordi dere er høye og badrkaret lavt eller?