Vi har denne fine stellekommoden Vis vedlegget 168769
Og så har vi badekar som vi skal ha slik en badestol i![]()
Denne skal vi også ha, med mindre vi finner noe enda mer genialt og billigere på Finn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har denne fine stellekommoden Vis vedlegget 168769
Og så har vi badekar som vi skal ha slik en badestol i![]()
Dere som har stellekommode, kjøper dere en vanlig kommode og putter en stellematte oppå eller kjøper dere et stellebord som faktisk er en stellekommode, eventuelt hvor kan man finne praktiske og billige løsninger på dette?? Er helt ny med dette og vet ikke helt hvor jeg skal lete eller hva jeg skal lete etter.![]()
Hvor mange skuffer har den? Og er det én skuff som går med til baljen?Kjøpte Skagen stellekommode på salg hos Barnas husSyns den virker veldig fin! Badebaljen ligger i første skuff, med tappeslange og stellematten tres på lokket slik at den ligger stødig
![]()
Så braSjønner skepsisen men de små liker det litt lunt og "trangt" og vi har aldri følt det trangt når vi har brukt det
Odin (3 år i juni) elsker sitt kar og vi er spent på hvilke løsning vi skal velge til han nå når karet blir for lite for han.
Hvor mange skuffer har den? Og er det én skuff som går med til baljen?
Virker den romslig?
Grunnen til at jeg spør er fordi vi ikke har ubegrenset plass, så egentlig ønsker jeg stellekommode.. Men nå vurderer vi kommode + balje for å få bedre plass til klær/stæsj i skuffene..., (i stellekommoden tar vel badebaljen bort plassen til 2 skuffer)
Takk for svar! Tror nok det blir stellekommode!Sniker litt fra april jeg... Vi har også lite bad og gikk for stellekommode med badekar. Har det meste av klær pluss håndklær, kluter, bleier og diverse i kommoden... Fant en primi sogni fra babycare hvor badebaljen ligger nedi, men likevel ikke tar opp noe særlig skuffeplass. Fire skuffer i kommoden og alle kan brukes. Også fin høyde på den![]()