Stellebord?

Dere som har stellekommode, kjøper dere en vanlig kommode og putter en stellematte oppå eller kjøper dere et stellebord som faktisk er en stellekommode, eventuelt hvor kan man finne praktiske og billige løsninger på dette?? Er helt ny med dette og vet ikke helt hvor jeg skal lete eller hva jeg skal lete etter. :smiley-ashamed008

Vår opprinnelige plan var egentlig å kjøpe en vanlig kommode (Malm fra Ikea), og mange går for det. Etter hvert fant vi ut at vi må ha noe med bein på, pga varmekablene (Malm er helt tett under), så da blir det "skikkelig" stellekommode i stedet, men fra Ikea. Ta en tur på møbelbutikker og se om dere finner noen kommoder i passe størrelse og høyde for dere - det er ingenting i veien for å bruke en vanlig kommode, benk, eller omså bare vaskemaskinen. :)

Kjøpte Skagen stellekommode på salg hos Barnas hus :-) Syns den virker veldig fin! Badebaljen ligger i første skuff, med tappeslange og stellematten tres på lokket slik at den ligger stødig :-)

Kjøpte Skagen stellekommode på salg hos Barnas hus :-) Syns den virker veldig fin! Badebaljen ligger i første skuff, med tappeslange og stellematten tres på lokket slik at den ligger stødig :-)
Hvor mange skuffer har den? Og er det én skuff som går med til baljen?
Virker den romslig?

Sjønner skepsisen men de små liker det litt lunt og "trangt" og vi har aldri følt det trangt når vi har brukt det :)

Odin (3 år i juni) elsker sitt kar og vi er spent på hvilke løsning vi skal velge til han nå når karet blir for lite for han.
Så bra :) vurderer den veldig ja :)

Hvor mange skuffer har den? Og er det én skuff som går med til baljen?
Virker den romslig?

Den har fire skuffer. Når baljen står i fyller den øverste skuff. Liker plassen, vi bruker den som vanlig kommode foreløpig. Den kommer med både hjul og ben, og ikke minst har den et utseende som gjør at den kan brukes som vanlig kommode uten problem. :-)

Grunnen til at jeg spør er fordi vi ikke har ubegrenset plass, så egentlig ønsker jeg stellekommode.. Men nå vurderer vi kommode + balje for å få bedre plass til klær/stæsj i skuffene..., (i stellekommoden tar vel badebaljen bort plassen til 2 skuffer)

Sniker litt fra april jeg... Vi har også lite bad og gikk for stellekommode med badekar. Har det meste av klær pluss håndklær, kluter, bleier og diverse i kommoden... Fant en primi sogni fra babycare hvor badebaljen ligger nedi, men likevel ikke tar opp noe særlig skuffeplass. Fire skuffer i kommoden og alle kan brukes. Også fin høyde på den :)

Sniker litt fra april jeg... Vi har også lite bad og gikk for stellekommode med badekar. Har det meste av klær pluss håndklær, kluter, bleier og diverse i kommoden... Fant en primi sogni fra babycare hvor badebaljen ligger nedi, men likevel ikke tar opp noe særlig skuffeplass. Fire skuffer i kommoden og alle kan brukes. Også fin høyde på den :)
Takk for svar! Tror nok det blir stellekommode! :)

Vi har bestilt komplett stellekommode fra trekløver,den var så fin at den kan vi bruke til vanlig kommode senere synes jeg:happy:

Back
Topp