ALN89
Forumet er livet
Sier bare: GENIALT hahaDet var smart med de oppbevaringsboksene med sugekopp Tror jeg må stjele den ideen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sier bare: GENIALT hahaDet var smart med de oppbevaringsboksene med sugekopp Tror jeg må stjele den ideen
Å hjelpes, det var lenge. Vi har kjøpt 4 ikea-kjøkken (flyttet alt for mye), og aldri ventet mer enn 5-10 minutter på hjelp. Spørs sikkert mye på hvilken ikea, og om du har mulighet til å dra dit utenom myldretid.Haha Vi hadde tegnet kjøkkenet selv, men ville forhøre oss om det var noe som manglet og om det var noe som kunne gjøres på en lurere måte. 3 timer venting og 30min hjelp
Det var sånn kampanjetid og veldig mange folk på en gang, men det er jo kampanje nå og frem til slutten av måneden. Sikkert litt folksomt i morgen også, men hun forsikret meg om at hun ikke skulle ha hjelp av konsulentÅ hjelpes, det var lenge. Vi har kjøpt 4 ikea-kjøkken (flyttet alt for mye), og aldri ventet mer enn 5-10 minutter på hjelp. Spørs sikkert mye på hvilken ikea, og om du har mulighet til å dra dit utenom myldretid.
Lørdag og kampanje tid høres drepen ut. Tirsdags formiddag en solskinnsdag vil jeg anbefale for kjøkkenhandling. Og unngå Furuset selvfølgelig, der har det vært stappfullt hver gang jeg har vært der. Håper dere får kikket masse da, og unnslipper køene.Det var sånn kampanjetid og veldig mange folk på en gang, men det er jo kampanje nå og frem til slutten av måneden. Sikkert litt folksomt i morgen også, men hun forsikret meg om at hun ikke skulle ha hjelp av konsulent
Er nok best en av ukedagene ja, men hun jobber så da er det ikke så lett Holder nok utLørdag og kampanje tid høres drepen ut. Tirsdags formiddag en solskinnsdag vil jeg anbefale for kjøkkenhandling. Og unngå Furuset selvfølgelig, der har det vært stappfullt hver gang jeg har vært der. Håper dere får kikket masse da, og unnslipper køene.
altså han var grei han første, men virket som om han ikke kunne noe, for han hentet jo andre flere ganger. og noen ting måtte jeg gi beskjed om tusen ganger, feks sånn list for å fylle tomrom og at man får åpnet skapet på ytterste skapet som er inn mot veggen, vi kunne ikke ha hele listen med skapet for da ville jo de halvhøye skapene komme langt utfor vinduet og hadde sett helt fælt ut. måtte sikkert minne ham på det fire gangerFikk nok en uerfaren konsulent dere da Hun vår hadde hvertfall full kontroll Mye forskjellig som sitter bak de datsmaskinene. Ikke alle som er fornødde med hjelpen deres
For et styr Skal aldri mer pusse opp hvertfall. Isåfall blir det ett hus vi totalrenoverer FØR vi flytter innaltså han var grei han første, men virket som om han ikke kunne noe, for han hentet jo andre flere ganger. og noen ting måtte jeg gi beskjed om tusen ganger, feks sånn list for å fylle tomrom og at man får åpnet skapet på ytterste skapet som er inn mot veggen, vi kunne ikke ha hele listen med skapet for da ville jo de halvhøye skapene komme langt utfor vinduet og hadde sett helt fælt ut. måtte sikkert minne ham på det fire ganger
andre gangen var grei, for hun var på opplæring, syns egentlig litt synd på henne jeg ble kjempe lei og sur, så jeg sa fint lite til slutt der. det tok sååå lang tid og alt måtte endres, feks benkeplaten var gått ut av produksjon fra den uken vi var der først til neste uke når vi var tilbake for å bestille osv osv -.- blæ
lurer på hva som skjer når jeg en gang får eneboligen jeg drømmer om, og nok må pusse opp igjen haha
føler ikke rekkehuset nå er hvor jeg vil bo resten av livet, så går å drømmer om enebolig og da blir det nok mer oppussing. men det går fint da, bare ta litt og litt så. nå blir det jo ekstra innsats før mini kommer i september, slik at mesteparten forhåpentligvis er klart til dessFor et styr Skal aldri mer pusse opp hvertfall. Isåfall blir det ett hus vi totalrenoverer FØR vi flytter inn
Plasseringen av huset vårt er perfekt, men syns det har litt dårlige løsninger. Får se hvordan det går når vi får tatt resten av det som gjenstårføler ikke rekkehuset nå er hvor jeg vil bo resten av livet, så går å drømmer om enebolig og da blir det nok mer oppussing. men det går fint da, bare ta litt og litt så. nå blir det jo ekstra innsats før mini kommer i september, slik at mesteparten forhåpentligvis er klart til dess
Dette har vi også sett på"Sniglar " fra IKEA, det billige og best i test, er bare 72 langt ferdig montert..
Denne vurdere vi å kjøpe, må bare måle om vi har plass først
Hvor får man kjøpt denne?