Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var smart med de oppbevaringsboksene med sugekopp Tror jeg må stjele den ideenVi har hatt stellematte på vaskemaskinen og kjøpt oppbevaringsbokser med sugekopper som vi festet på veggen spent på om vi får plass til stellekomode denne gangen, hadde vært greit med klær tilgjengelig
så smart! vi kjøpte denne fra ikea, men vet ikke om jeg angrer megHar bare brukt MALM-kommode fra ikea med tre skuffer i Stellematte oppå.
Har faktisk den hyllen også, men blir brukt til å ha leker og stæsj i på jentungen sitt rom Synes det er greit å ha noe med skuffer i slik at man slipper å vise frem alt rotetså smart! vi kjøpte denne fra ikea, men vet ikke om jeg angrer meg
ville helst ha stellebord med skuffer, men må ha det på rommet, så var den på tilbud
den er enda i esken så kanskje jeg bare skal bytte
ja var nettopp det jeg begynte å tenke på etterpå også huff, får vente litt å seHar faktisk den hyllen også, men blir brukt til å ha leker og stæsj i på jentungen sitt rom Synes det er greit å ha noe med skuffer i slik at man slipper å vise frem alt rotet
Oh. Det visste jeg faktisk ikke Skal på ikea med en venninne i morgen for hun skal se på kjøkken, men spørs om jeg får handlet så mye utenomja var nettopp det jeg begynte å tenke på etterpå også huff, får vente litt å se
er jo så greit med ikea, kan byttes så lenge man har kvitteringen og det er uåpnet
åh grøss og gru byttet kjøkkenet for ikke så lenge siden, har fått nok av den kjøkkenavdelingen, det tar laaang tid. er du heldig så kanskje du får handlet litt, men ikke forvent noe (hvis hun skal tegne og snakke med de konsulentene da)Oh. Det visste jeg faktisk ikke Skal på ikea med en venninne i morgen for hun skal se på kjøkken, men spørs om jeg får handlet så mye utenom
Kjøpte kjøkken på IKEA vi også. Måtte vente 3 timer for å få snakket med konsulent så ja.. Men tror ikke hun skulle det, heldigvis. Må bare se på løsninger, benkeplater, modell osvåh grøss og gru byttet kjøkkenet for ikke så lenge siden, har fått nok av den kjøkkenavdelingen, det tar laaang tid. er du heldig så kanskje du får handlet litt, men ikke forvent noe (hvis hun skal tegne og snakke med de konsulentene da)
jo man kan bytte så lenge man har varen i orginal embalasje og kvittering, uansett hvor lenge siden det er kjøpt
ah men da blir det jo tid til shoppingKjøpte kjøkken på IKEA vi også. Måtte vente 3 timer for å få snakket med konsulent så ja.. Men tror ikke hun skulle det, heldigvis. Må bare se på løsninger, benkeplater, modell osv
Haha Vi hadde tegnet kjøkkenet selv, men ville forhøre oss om det var noe som manglet og om det var noe som kunne gjøres på en lurere måte. 3 timer venting og 30min hjelpah men da blir det jo tid til shopping
husker ikke hvor lenge vi ventet første gangen, men det var lenge. så var han ganske treig han vi fikk -.- så ble samboeren litt usikker på benkeplatemålene, om de var 100% liksom. så måtte ned igjen, å det tok jo lengre tid enn hele kjøkkenet -.-
vi hadde tegnet og alt først også, men tok iallefall mer enn 30min å gjennomgå -.- og kjøkkenet vårt er jo ikke så stort en gang! omg hahaHaha Vi hadde tegnet kjøkkenet selv, men ville forhøre oss om det var noe som manglet og om det var noe som kunne gjøres på en lurere måte. 3 timer venting og 30min hjelp
Fikk nok en uerfaren konsulent dere da Hun vår hadde hvertfall full kontroll Mye forskjellig som sitter bak de datsmaskinene. Ikke alle som er fornødde med hjelpen deresvi hadde tegnet og alt først også, men tok iallefall mer enn 30min å gjennomgå -.- og kjøkkenet vårt er jo ikke så stort en gang! omg haha