Stellebord

Fridam

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Marshmallows 2022
Hvilket stellebord bruker/brukte dere som har barn fra før? :)

Her blir det ikke stellebord! Hadde en forferdelig opplevelse med mellomstore så tør ikke annet enn å stelle på gulvet

Vi har en vanlig Malm kommode fra ikea med en stellepute oppå. Der var perfekt høyde for oss, og plass til alle klær og bleier osv i skuffene:)

Jeg har Skagen stellekommode fra sist som jeg skal bruke igjen :) kanskje jeg kjøper ny stellematte men har ikke behov for det :)

Brukte en malm kommode fra ikea sist med stellematte oppå. Kommer til å kjøpe det nå ogsågod plass i skuffene

Har BabyDan sitt, storebror på 2.5 bruker det daglig enda:) Skal ha det til h*n som kommer også:)

Her blir det stellematte med magestropp til å ha på benken :)
Har hatt stellebord til de to andre men syns de tok så mye plass og tungvint med fylling og tømming av badebaljen så her blir det alternativ som kan pakkes bort når det ikke er i bruk :)

Fikk et stellebord av mamma som hun brukte til lillesøstrene mine for 19 og 21 år siden :) Merket er Monbebe og det er med badekar osv. Kjøpte ny stellepute til storesøster, men den revnet så blir nok ny denne gangen også.

Har ett Brio på vegg på vaskerommet og ett med kommode del på badet. Bruker fortsatt det på badet til 1,5 åringen.

Sist bygget mannen et stellebord over vaskemaskinen, men nå flytter vi så må se hvor mye plass vi har på det nye badet. Synes det er praktisk å stelle på badet iallefall. :) Vurderer hensvik stellebord eller hemnes kommode fra ikea :)

Har kjøpt MALM kommode fra IKEA og skal ha stellematte oppå. Vi kjøpte den med 4 skuffer da vi begge er rundt 1.80 høye :)

Brukte en malm kommode fra ikea sist med stellematte oppå. Kommer til å kjøpe det nå ogsågod plass i skuffene
Med 3 eller 4 skuffer?

Hemnes kommoden med 8 skuffer er ca lik høyde som de fleste stellebord, så jeg tenker at vi skal få tak i en slik og ha den som kommode og stellebord siden vi må ha det på et soverom uansett.. Har ikke plass til noe på badet.

Back
Topp