Stellebord

Mammatil.

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Snøkrystallene2021❄️
Med første jenta vår bygde mannen et stellebord som passet på det lille badet vårt så vi kjøpte selvfølgelig ikke noe stellebord da. Men må skal vi jo flytte til et stort hus med masse plass så da må jeg skaffe meg et stellebord og jeg trenger inspirasjon eller tips. Hvilket stellebord har/skal du ha til babyen(e) som kommer?

Skal ha IKEA gulliver, enkelt og fint! Sist brukte vi ein kommode med stellematte oppå, men sidan då har vi kjøpt så stort badekar at vi ikkje har plass til den på badet lenger ;-)

Jeg har skagen stellekommode. Hadde jeg skulle kjøpt et nytt i dag hadde jeg aldri brukt så mye penger på stellebord. Badekaret passet bare i et par mnd uansett! Men nå får jeg i alle fall brukt det to ganger:p
Kanskje jeg kjøper ny stellematte til den men får se:)

Vi har Cam stellekommode etter førstemann. Kommer til å bruke den nå også.

Vi kjøpte 1 stellekommode brukt til første mann. Badekaret ble aldri brukt og endre på fyllinga når vi flytta.
Det er fortsatt i bruk siden gutten ikke er interessert i å slutte med bleier. Skal kjøpe ny matte til knøttet når den kommer

Vi kjøper en malm kommode på ikea å legger på en stellepute. Får plass til så mye i skuffene på den.

Jeg ønsker meg stokke stellebordet, det er så fint! Men vi skal også flytte, og aner ikke hvordan bad vi kommer til å ende opp med, så det får vente til jeg vet vi får plass :)

Back
Topp