Stellebord

mairo88

Betatt av forumet
Noen av dere som ikke har plass til stellebord på badet?
Jeg har ikke plass, men vurderer sånn vegghengt stellebord om jeg ikke kommer på noen annen løsning..

Hvordan skal dere gjøre det?  Evt. noen forslag?[:)]

her er det ikke plass på badet. pluss at vi har fliser på veggene så noe vegghengt blir ikke aktuelt.

planen min er å ha stellebordet på barnerommet ;)

Her blir det stellekomode på "gjesterommet" [:)]

ORIGINAL: hopssi

her er det ikke plass på badet. pluss at vi har fliser på veggene så noe vegghengt blir ikke aktuelt.

planen min er å ha stellebordet på barnerommet ;)

Vi har ikke fliser på veggene, men kun på gulvet. Det går vel an å ha vegghengt selv om man har fliser?
Det mener jeg vi har på jobb nemlig..

Vi setter bare tørketrommelen ved siden av vaskemaskinen(står oppå hverandre nå) også har vi stellematte oppå en av de. Som sist[:D]

ORIGINAL: SunShin

Her blir det stellekomode på "gjesterommet" [:)]

Dette har jeg også tenkt på, men tenker det kanskje blir litt tungvindt med vaskevann og slikt..
Og så er man jo nødt til å holde det ganske varmt der [8D]

funderer fælt hva vi skal gjøre her, ville helst hatt det på badet pga nærhet til vask. men tror ikke det blir plass, og vi leier så kan ikke akkurat "ødelegge" flisene på badet med hull......
kan hende det blir stellebord på barnerommet alikevel

ja det går an selv om man har fliser.

men vil ikke bore hull i flisene pga det. er ikke så populært når vi en gang skal selge igjen

ORIGINAL: Pigita

Vi setter bare tørketrommelen ved siden av vaskemaskinen(står oppå hverandre nå) også har vi stellematte oppå en av de. Som sist[:D]

Vi har ikke plass til vaskemaskinen på badet engang [8D] Så denne står i kjelleren..
Vi har så langt og smalt bad.. Bruker vi ett vegghengt stellebord så vil dette nå nesten helt i veggen på andre siden når man åpner det [8D]

ja det går an selv om man har fliser.

men vil ikke bore hull i flisene pga det. er ikke så populært når vi en gang skal selge igjen

Ja skjønner [:)] Litt lettere å fikse hullene da hvis man ikke har fliser..

Men klarer liksom ikke helt å bestemme meg for om jeg skal ha ett vegghengt på badet eller ett vanlig på gjesterommet.. Er jo ikke noe serlig med plass til å legge bleier og klær og slike ting i ett vegghengt [8D]

nei men hva med å ha en stellekommode på gjesterom,barnerom, og en matte til å ha på gulvet på badet. så velger du litt selv hvor du vil skifte hen :)
det er hvertfall min plan:)

Her kjøpte vi stellematte, og hadde oppå vaskemaskinen på badet![:)] Veldig greit!!

Nå som vi sikkert er komt oss i hus til neste kommer, så er eg faktisk veldig usikker på om eg "gidder" å kjøpe stellebord! Synst det fungerte så fint med stellematte på vaskemaskinen! Så tror eg heller mere mot å gjøre det samme der også, bare at da blir det på vaskerommet(blir jo nett som eit bad, med fliser, innrednig, vask og dusj...så tror det blir sånn)

nei men hva med å ha en stellekommode på gjesterom,barnerom, og en matte til å ha på gulvet på badet. så velger du litt selv hvor du vil skifte hen :)

Jo men som sagt så har vi så utrolig smalt bad så blir dårlig med plass for å sitte på gulvet og stelle også [8D] Da er det nok bedre med vegghengt [:)]

ORIGINAL: mairo88

Jo men som sagt så har vi så utrolig smalt bad så blir dårlig med plass for å sitte på gulvet og stelle også [8D] Da er det nok bedre med vegghengt [:)]

eller bare ha god temperatur på et annet rom, og bare stelle der ? :)

ORIGINAL: mairo88

eller bare ha god temperatur på et annet rom, og bare stelle der ? :)

Ja må tenke litt mere på det [:)]
Er både fordeler og ulemper både med vegghengt og ved å ha det på gjesterommet..

Hvis det blir vegghengt blir det jo nært vasken på badet, men lite plass til bleier og diverse på badet.
Blir det på gjesterommet må man jo hente med seg vaskevann i en balje eller noe for hver gang, men der har man jo også plass til bleier og klær og diverse [:)]

Vi har hatt stellebord på barnerommet, fungert veldig bra! kommer til å bruke det samme på babyen sitt rom.. (vi skal bygge hus som vi håper å få flyttet inn i til neste sommer, så da får vi se hva vi gjør da.. evt ha det på badet)

vi hadde på barnerommet forrigegang og kommer til å ha det nå og[:D] Sist hadde vi et billig et fra IKEA- som faktisk og nylig testet best i test! Bad gjør vi i balje på badet:)

Denne gangen vurderer jeg å bare ha stelle matte på en kommode på rommet, men er litt usikker. Spørs på plassen :D

dere som har stellebord på barnerommet, regner med dere bruker våt servietter, savner dere ikke tilgang til vask?? hehe
bare spør[:)]

ORIGINAL: vevina

dere som har stellebord på barnerommet, regner med dere bruker våt servietter, savner dere ikke tilgang til vask?? hehe

rommet ligger vegg i vegg med badet, så får evt ha en liten bolle med vann eller noe, har ikke mulighet til å ha det på badet [:)]

ORIGINAL: vevina

Badet er ikke så langt unna... Dessuten hadde jeg en sånn balje som hang på stellebordet[:)] Ikke optimalt men funka helt fint:) Brute for det meste egnelagde våtservietter da. Hver morgen tok jeg noen mesoft som jeg dyppet i oljevann og hadde i boks. Snuppa reagerer nemlig på vanlige våtservietter:) Funka som bare det, og slapp å hente vann så ofte[:D]

Back
Topp