Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: hopssi
her er det ikke plass på badet. pluss at vi har fliser på veggene så noe vegghengt blir ikke aktuelt.
planen min er å ha stellebordet på barnerommet ;)
ORIGINAL: Pigita
Vi setter bare tørketrommelen ved siden av vaskemaskinen(står oppå hverandre nå) også har vi stellematte oppå en av de. Som sist[:D]
ja det går an selv om man har fliser.
men vil ikke bore hull i flisene pga det. er ikke så populært når vi en gang skal selge igjen
nei men hva med å ha en stellekommode på gjesterom,barnerom, og en matte til å ha på gulvet på badet. så velger du litt selv hvor du vil skifte hen :)
det er hvertfall min plan:)
ORIGINAL: mairo88
nei men hva med å ha en stellekommode på gjesterom,barnerom, og en matte til å ha på gulvet på badet. så velger du litt selv hvor du vil skifte hen :)
Jo men som sagt så har vi så utrolig smalt bad så blir dårlig med plass for å sitte på gulvet og stelle også [8D] Da er det nok bedre med vegghengt [:)]
ORIGINAL: mairo88
Jo men som sagt så har vi så utrolig smalt bad så blir dårlig med plass for å sitte på gulvet og stelle også [8D] Da er det nok bedre med vegghengt [:)]
eller bare ha god temperatur på et annet rom, og bare stelle der ? :)
ORIGINAL: vevina
dere som har stellebord på barnerommet, regner med dere bruker våt servietter, savner dere ikke tilgang til vask?? hehe
bare spør[:)]
ORIGINAL: vevina
dere som har stellebord på barnerommet, regner med dere bruker våt servietter, savner dere ikke tilgang til vask?? hehe
bare spør[:)]