ingeniørfrue Elsker forumet Tilgangsansvarlig Septemberlykke 2016 22 Jul 2016 #41 Kjøpte også den blå dingsen over stellebordet for ekstra plass
Bentleif Forumet er livet Septemberlykke 2016 22 Jul 2016 #42 Just*Me skrev: Likte deg veldig godt! Kjøpte kurvene opp ikea. Klikk for å utvide … Da skal jeg innom ikea å kjøpe kurver Har lett litt men finner ingen fine, men disse var kjempe fine
Just*Me skrev: Likte deg veldig godt! Kjøpte kurvene opp ikea. Klikk for å utvide … Da skal jeg innom ikea å kjøpe kurver Har lett litt men finner ingen fine, men disse var kjempe fine
Minimoriz Glad i forumet Septemberlykke 2016 22 Jul 2016 #43 Bentleif skrev: Da skal jeg innom ikea å kjøpe kurver Har lett litt men finner ingen fine, men disse var kjempe fine Klikk for å utvide … Ja de virker litt holdbare også synes jeg. Ikke sånn som faller fra hverandre med en gang. Billige er de også.
Bentleif skrev: Da skal jeg innom ikea å kjøpe kurver Har lett litt men finner ingen fine, men disse var kjempe fine Klikk for å utvide … Ja de virker litt holdbare også synes jeg. Ikke sånn som faller fra hverandre med en gang. Billige er de også.