Stellebord-tråd

Her er mitt. :) Har også fylt opp med gratispakkene og noen kluter. Etter bildet ble tatt da. :p

6e82166bef0dfa4a559b98db3ab67919
Dette har vi å :) hvor har du kjøpt kurvene?

Blir en kommode med stellematte oppå, som ikke er fylt opp med noe enda. Er i tenkeboksen på hva vi skal ha til badekar, så her blir vel ting i orden i siste liten.

Det der er likt det vi har. Gulliver fra IKEA, men tror ikke de selges nye lenger....

Vi har to stk av samme som vi har arvet. Synes de er veldig fine. Hørt at en kan kjøpe på Finn selv om ikea ikke selger lenger (noe jeg forøvrig synes er rart for de er jo så fine)

Vi har en stor og romslig benk over vaskemaskina på badet, så har bare kjøpt stellematte. Der er det også plass til kurver med div stæsj! Orker ikke gå ned trappa for å ta bilde akkurat nå men ;)

Vi har en stor og romslig benk over vaskemaskina på badet, så har bare kjøpt stellematte. Der er det også plass til kurver med div stæsj! Orker ikke gå ned trappa for å ta bilde akkurat nå men ;)
Det er så genialt når man kan ha det sånn! :)

Jeg "prøverigga" stelleplassen i går kveld. Kommer ikke til å stå sånn fram til termin, men var gøy å se hvordan det vil bli. Det er Ikea Hemnes stellebord, utgått modell. Vi har stort bad og god plass, ganske greit med tøybleier.

b01cb5bd96f73ebae9b65c74a5233f80.jpg

Back
Topp