Stellebord-tråd

ingeniørfrue

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Hva slags stellebord har dere? Og har dere begynt å gjøre det klart?

Her er mitt, moweo med badebalje. Fylt på med gratispakkene hehe :) ImageUploadedByBV Forum1468547509.656436.jpg
ImageUploadedByBV Forum1468547527.609540.jpg

Vi har Gulliver fra Ikea. Fremdeles i bruk til minstemann, så kluter o.l. er jo på plass, men bytter nok ikke ut innholdet i kleskurvene og tar fremnyfødtbleier før lillemor har meldt sin ankomst, evt helt inntil termin........ ;-)

Har ikke kjøpt ennå, har så smal plass på badet og falt veldig for Troll Lukas... Men selvfølgelig er den utsolgt og ikke på lager alle stedene jeg har lett... Så håper noen på Østlandet legger ut på Finn.no før slutten av September..

image.jpeg

Kjøpt et sammenleggbart. Har ikke plass ellers.

Har hatt en 4 skuffers malm-kommode på badet i mange år. La en stellematte oppå, og den passet fint. Så blir nok bare det, men har også lyst til å henge opp et veggstellebord på vaskerommet nede, har bare ikke funnet noe enda. IKEA har sluttet å lage de som jeg vil ha :(

Har god benkeplass og hyller på badet, så skal bare ha en stellepute oppå der :)

Har et fra ikea.. Har ikke gjort noe med det ennå.

Har kjøpt en hemnes kommode fra IKEA, og legger stellematte oppå. God plass til både bleier, kluter og andre stelleprodukter, pluss klær i den :-) har ikke bynt å fylle noe i den enda, da badet er under totalrenovering. Venter til det er ferdig før jeg begynner å fylle i :-)

Har kjøpt en hemnes kommode fra IKEA, og legger stellematte oppå. God plass til både bleier, kluter og andre stelleprodukter, pluss klær i den :) har ikke bynt å fylle noe i den enda, da badet er under totalrenovering. Venter til det er ferdig før jeg begynner å fylle i :)

Samme her :) de var så dype, så det passer jo fint som stellebord. I tillegg var den ikke så dyr som flere av stellekommodene vi så på, og så tenker jeg at vi kan bruke den videre etter stellebordperioden :)

Troll Lukas :) Vi trudde ikkje vi ville få plass på badet til stellebord, men det skal passe på centimeteren. Kjøpte på Barnas Hus i april(?) på 40%, so veldig fornøgd. Sette det nok saman i august ein gong, og inn på badet etter at mini er komt :)

Har en kommode fra mellomste som vi legger stellematte oppå :-) har ikke fylt opp noe som helst enda ;-) (innbiller meg att det fortsatt er gooooood tid:-P)

Back
Topp