Stellebord på bad eller stellekommode på barnerom?

Blir på badet her også, heldigvis god plass. Viktig med tilgang til vann.. :)

Her blir det stellematte oppå benken på vaskerommet. Er enig med de som tenker på tilgangen til vann, men jeg tenker mest på temperaturen, siden soverommet bør være svalt. Må bare få opp noen hyller eller overskap til bleier, bodyer, strømpebukser og annet man trenger til babystell :)

Blir på badet. Mest lettvint mtp vask. Har egentlig ikke plass, men skal montere enn benkeplate oppå en stor kommode der inne. Har en snekker på gubben sin side vi tenkte å spør om hjelp.

Badet - uten tvil!! Der er det varmt (skruer opp tempen noen enda grader når misten er veldig liten) og så bruker jeg kun kluter og tørrservietter. Vårservietter er kun til stellebag. Noen ganger bæsjer babyer seg helt ut også - og da er det greit å spyle de under vask eller dusj..
Badebaljen fra IKEA er genial når de er små. Når de er større så har vi heldigvis badekar. 1 åringen elsker å plaske og svømme rundt i badekaret (gått på babysvømming siden hun var 6 uker og ELSKER vann).

Har ikke plass på badet, så vi har kleskommode med stellematte på. Bad vegg i vegg, så henter bare klut/vann der. Ellers brukte jeg mye olje/engangskluter med første...

Stellekommode på badet her også. Veldig greit mtp tilgang til vann og at det er godt og varmt der :)

Badet :) vi skal lage stellebenk over vaskemaskinen, og forlenge hele benken.. Greit med vann og sånt :) har heller ikke plass på barnerommet :)

Back
Topp