Stellebord med integrert badekar?

Sillynelly

Betatt av forumet
Leter med lys og lykte etter stellebord, men synes det er vanskelig. Mye 'ræl' der ute, altså...

Synes ellers fort det blir veldig mange dingser, så er derfor litt svak for de med integrert badekar slik at vi flipper balje. Disse virker ofte også nokså lette + er sammenleggbare = mer fleksibelt.

Men! Ut fra det jeg har sett (kun på nett foreløpig), ser de da også VELDIG spinkle ut. Er de trygge? Og MYE plast ute og går. Hvor bestandig er dette over tid, og hvordan er plasten å holde ren og pen?
 
Vi hadde til førstemann. Herregud som jeg angra på det kjøpet. Vann overalt hver gang det var bading, tok ikke et år en gang før selve stellebordet var ødelagt av vannskader.
 
Leter med lys og lykte etter stellebord, men synes det er vanskelig. Mye 'ræl' der ute, altså...

Synes ellers fort det blir veldig mange dingser, så er derfor litt svak for de med integrert badekar slik at vi flipper balje. Disse virker ofte også nokså lette + er sammenleggbare = mer fleksibelt.

Men! Ut fra det jeg har sett (kun på nett foreløpig), ser de da også VELDIG spinkle ut. Er de trygge? Og MYE plast ute og går. Hvor bestandig er dette over tid, og hvordan er plasten å holde ren og pen?
Vil råde deg til å droppe den ideen å heller kjøpe sammenleggbar balje. De som er integrert i stellebord er små og sølete, å når ungen er noen mnd gammel så passer den plutselig ikke mere. Biltema har et sammenleggbart som er genialt og billig, å så har du jo Stokke sitt som er lit dyrere
 
Back
Topp