Stellebord i hus!

Samboern min kom nettopp hjem med dette stellebordet som vi har kjøpt brukt :-D Måtte bare prøve det, og det passet perfekt! Det beste var at vi fikk det for bare 400 kr og det er nesten ubrukt! Vis vedlegget 104182
de der er så kjekke! hadde vi hatt badekar skulle jeg hatt sånn :D
Men vi har stellekommode etter Vesla som jeg skal ta opp snart :)

Så smart :) Vi har ikke badekar, så det er dessverre ikke mulig her.

Vi har ikke plass til vanlig stellebord vi, så da fikk det bli dette i stedet :-)

Veldig greit det der :) Her har vi knøttlite bad med såvidt plass til do, vask og dusjkabinett. Så her må vi rett og slett ha en stellekommode i gangen, men går nok greit det også :)

Dette har vi også , bestilte det på lekmer :) har ikke fått badekaret i hus endå da men :-P holder på å lage nytt bad nå .

Hvordan blir det sånn høydemessig å stå ved det? Vet ikke helt hvordan stellebord jeg vil ha enda, men må ha det høyt nok til at jeg ikke må bøye meg når jeg steller :)

Hvordan blir det sånn høydemessig å stå ved det? Vet ikke helt hvordan stellebord jeg vil ha enda, men må ha det høyt nok til at jeg ikke må bøye meg når jeg steller :)
Høyden var jeg også litt redd for, men den er helt perfekt, og kunne ikke vært høyere :-)

Genialt ;) lurer fælt på om vi får plass til stelle kommode i nye huset :p

Skal låne det som mine tantebarn hadde, og det var et sånt jeg ville ha. Så det er perfekt :)

Back
Topp