Stellebord for vegg, erfaringer og tips?

Enitram

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Vi har dessverre ikke plass til stellebord på badet, og må gå for et som kan henges på vegg. Har kikket litt og liker Brio sitt veldig godt mtp hylleplass og utseende(dog særdeles kjedelig). Erfaringer med det? Eventuelt andre å anbefale?

Syns det var veldig lite å velge i, noen som har noen tips til noe annet enn kritthvit blank og firkantet? Jeg har generell landstil rundt omkring her, og det passer interiørmessig særdeles dårlig inn :P

Ingen erfaring, men det går jo an å "pimpe" det litt opp med tapet/maling etc på undersiden-som blir den siden som synes når den er slått opp.

Vi hadde stellebord men kasta det. Etter min erfaring (har to barn) så blir stelleborde veldig lite brukt. Denne gangen skal vi bare kjøpe en stellepute å ha oppå kommoden vi har på badet, og når babyen er aktiv så flyttes den på gulvet! Enklere å tryggere :) også bare kjøpe en badebalje ved siden av. eller så tenker vi å kjøpe ett brukt sånn sammenleggbart stellebord for å bruke til babyen kan bade i badekarre :) image.jpgvi har stort bad så har plass til hva vi måtte ønske, men ser ikke vitsen med å bruke så mye penger på noe som blir så lite brukt. Ei venninne av meg hadde vegghengt stellebord, men det ble nesten kkke brukt :)

Vi har ett Brio på vaskerommet i første etasje. Det var gull, da første mann ble tatt med keisersnitt og det ble kortere vei. Kjøpte det rett etter vi kom hjem fra sykehuset. Det fine er at vi bare kan lukke det når det ikke er i bruk. Pent er det ikke, men kort tid man har det oppe. Vet av noen som hadde så lite bad at de måtte bygge ett selv med hobbyplank. Da er det vel lettere å få det til interiørmessig.

Jeg hadde det til førstemann og var veldig fornøyd. Tror det var Ikea sitt? Uansett, større enn disse standard stellebordene. Og jeg bruker stellebord lenge. Hehe :) elsker å ta kveldstell mens lille sitter på lik høyde med meg og vi kan pludrer og kose oss <3

Takker for mange fine svar :) Hvordan er det å ta ned dette igjen, blir det veldig stygt? Vi skal jo selge leiligheten før ungen er 1 år(har bare et soverom her), ikke noen høydare med en vegg full av hull på badet :P

Back
Topp