asil Glad i forumet Høsthjerter 2017 13 Jul 2017 #21 onskedrom skrev: Husker jeg siklet masse på Gucci sin da jeg gikk gravid med nr 1, men den ble litt dyr gitt Klikk for å utvide … Hehe for dyr for min fornuft også. Får heller kjøpe en vanlig Gucci![emoji16]
onskedrom skrev: Husker jeg siklet masse på Gucci sin da jeg gikk gravid med nr 1, men den ble litt dyr gitt Klikk for å utvide … Hehe for dyr for min fornuft også. Får heller kjøpe en vanlig Gucci![emoji16]
Litja17 Elsker forumet Septembergull'17 Høsthjerter 2017 Marsboere 2020 13 Jul 2017 #22 Totoro^-^ skrev: Bruker fremdeles denne til første, kjøpte den for en hundrelapp på e-bay sist (men ser wish har den og) Helt grei for den prisen og veldig praktisk - men etter halvannen år er det noe issues med glidelåsen. Kommer nok til å bruke den til kiwi, men mannen ønsker seg en ny av denne Klikk for å utvide … Den var jo kjempefin! Kunne eg godt ha tenkt meg [emoji4]
Totoro^-^ skrev: Bruker fremdeles denne til første, kjøpte den for en hundrelapp på e-bay sist (men ser wish har den og) Helt grei for den prisen og veldig praktisk - men etter halvannen år er det noe issues med glidelåsen. Kommer nok til å bruke den til kiwi, men mannen ønsker seg en ny av denne Klikk for å utvide … Den var jo kjempefin! Kunne eg godt ha tenkt meg [emoji4]
Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2015 Høsthjerter 2017 13 Jul 2017 #23 oj!mamma17? skrev: Den var jo kjempefin! Kunne eg godt ha tenkt meg [emoji4] Klikk for å utvide … Har veldig kjekk å ha med seg overalt - men for mannen var det viktigste at den ikke så ut som en veske for de gangene de skulle ut og trille
oj!mamma17? skrev: Den var jo kjempefin! Kunne eg godt ha tenkt meg [emoji4] Klikk for å utvide … Har veldig kjekk å ha med seg overalt - men for mannen var det viktigste at den ikke så ut som en veske for de gangene de skulle ut og trille