Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal kjøpe Kaos stellesekk. Siden vi bor langt unna familie tenker jeg det blir en del reising alene på meg i permisjonstiden, og da vil jeg heller ha en sekk enn en skulderveske i tillegg til all den andre bagasjen![]()
Hvem hva hvor???? Er den nederste fra? Hehe. Vi skal ha Bugaboo vogna i classic grå og der følger det jo med en veske men vet ikke hvordan den er. Men den sorte der likte jeg godt!Jeg ønsker meg denne:
![]()
Men blir nok denne
![]()
Hvem hva hvor???? Er den nederste fra? Hehe. Vi skal ha Bugaboo vogna i classic grå og der følger det jo med en veske men vet ikke hvordan den er. Men den sorte der likte jeg godt!
Har elodie vesken bra "rom" løsning inni?? Jeg har en sort veske som jeg er veldig glad i men der er det bare ett stort rom. Får jo med Bugaboo stelleveske til vogna men vet ikke hvordan der ser ut inni.Den øverste er Gucci. Den nederste er fra Elodie Details[emoji1360]
Husker jeg siklet masse på Gucci sin da jeg gikk gravid med nr 1, men den ble litt dyr gittDen øverste er Gucci. Den nederste er fra Elodie Details[emoji1360]
Har elodie vesken bra "rom" løsning inni?? Jeg har en sort veske som jeg er veldig glad i men der er det bare ett stort rom. Får jo med Bugaboo stelleveske til vogna men vet ikke hvordan der ser ut inni.