Stellebag?

Miss B

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Er det noe spesielt jeg bør tenke på før jeg kjøper stellebag? Ser det er priser alt fra 300 kr til mange tusen. Har ikke lyst å bruke masse penger på det om det ikke er strengt tatt nødvendig.

Jeg fikk med en til vognen jeg kjøpte som jeg tenkte jeg kunne bruke, ellers tenkte jeg på å bruke den fra Kiwi.

Last edited:
Jeg ønsker meg denne:
3bcc725e278b6878bade7bb4b7cbb469.png

Men blir nok denne :)
21828035804ac84246f2a9534f350787.jpg

Jeg skal kjøpe Kaos stellesekk. Siden vi bor langt unna familie tenker jeg det blir en del reising alene på meg i permisjonstiden, og da vil jeg heller ha en sekk enn en skulderveske i tillegg til all den andre bagasjen :)

Jeg skal kjøpe Kaos stellesekk. Siden vi bor langt unna familie tenker jeg det blir en del reising alene på meg i permisjonstiden, og da vil jeg heller ha en sekk enn en skulderveske i tillegg til all den andre bagasjen :)

Den er fin! Passer ikke til vogna vår, men vil ha den når vi går over til sportsvogn [emoji4]

Henta kiwi-pakken i dag, den virket ok hvis du ikke vil bruke penger. Jeg har en skinnveske fra Storksak fra sist, så den blir gjenbrukt her, men hadde jeg ikke hatt den hadde Kaos-sekken blitt hardt vurdert, sammen med ei skinnveske med stjerne på som har to store og et lite rom (husker ikke navn, har ikke sett den på en stund).

Jeg ønsker meg denne:
3bcc725e278b6878bade7bb4b7cbb469.png

Men blir nok denne :)
21828035804ac84246f2a9534f350787.jpg
Hvem hva hvor???? Er den nederste fra? Hehe. Vi skal ha Bugaboo vogna i classic grå og der følger det jo med en veske men vet ikke hvordan den er. Men den sorte der likte jeg godt!

Har en svart storksak caroline stelleveske som jeg blir å ta i bruk etterhvert. Bruker den egentlig som vanlig veske nå da siden den er så fin. I starten skal jeg bruke emmaljunga stelleveska jeg kjøpte nå som matcher vogna :) Nå er begge disse ganske dyre. Storksak koster nærmere 2000 og Emmaljunga sin 950. Men du får gode stellevesker mye billigere enn dette. Skal også hente den fra kiwi, men spørs om jeg blir å bruke den. Synes ikke den ser så fin ut [emoji85]

Jeg har veldig, veldig lyst på en Pacapod, men kommer nok ikke til å ta oss råd til det. Den fra Kiwi får duge!

Hvem hva hvor???? Er den nederste fra? Hehe. Vi skal ha Bugaboo vogna i classic grå og der følger det jo med en veske men vet ikke hvordan den er. Men den sorte der likte jeg godt!

Den øverste er Gucci. Den nederste er fra Elodie Details[emoji1360]

Den øverste er Gucci. Den nederste er fra Elodie Details[emoji1360]
Har elodie vesken bra "rom" løsning inni?? Jeg har en sort veske som jeg er veldig glad i men der er det bare ett stort rom. Får jo med Bugaboo stelleveske til vogna men vet ikke hvordan der ser ut inni.

Bruker fremdeles denne til første, kjøpte den for en hundrelapp på e-bay sist (men ser wish har den og)

Helt grei for den prisen og veldig praktisk - men etter halvannen år er det noe issues med glidelåsen.

Kommer nok til å bruke den til kiwi, men mannen ønsker seg en ny av denne :)

da11d86b6c19890c61f1b0ab7efbbdb1.jpg

Har elodie vesken bra "rom" løsning inni?? Jeg har en sort veske som jeg er veldig glad i men der er det bare ett stort rom. Får jo med Bugaboo stelleveske til vogna men vet ikke hvordan der ser ut inni.

Aner ikke[emoji38] Har bare funnet den på nett..

Back
Topp