Stellebag/veske

Har kjøpt denne fra wish - og er såå fornøyd! Det er så mange rom og så mye plass. Pappaen er veldig fornøyd. Kan brukes som veske, sekk og fulgte med kroker til å feste på vogn.
 

Vedlegg

  • 184F032A-AFA9-463C-90DC-70A8CDCF704B.png
    184F032A-AFA9-463C-90DC-70A8CDCF704B.png
    92 KB · Visninger: 22
Vi har en svart en, og en brun som fulgte med ei vogn vi kjøpte. Jeg vil gjerne ha ei som matcher vogna vi tenker å kjøpe, gjenstår å se farge der. Kommer an på om vi finner noe brukt eller om vi kjøper ny (da blir det emmaljunga outdoor timber).
 
Jeg har den som hører til silver cross vognen. Har kjøpt en emmaljunga søskenvogn så kommer nok til å kjøpe stellevesken som hører til :)
 
Har kjøpt denne fra wish - og er såå fornøyd! Det er så mange rom og så mye plass. Pappaen er veldig fornøyd. Kan brukes som veske, sekk og fulgte med kroker til å feste på vogn.

Takk for tips, bestilte denne nå :) Typen likte den godt siden den ikke kun er veske ;)
 
Sett litt på denne faktisk :) og mye billigere enn de vi kan kjøpe her :)
Med den jeg bestilte fulgte det for øvrig med et lite stelleunderlag og plastboks for å ha våtservietter i, perfekt for oss ihvertfall som bruker kun oppbløtet kompresser pga allergi :) Blir ikke like avhengig av vann
 
Kaos har også en flott stelleveske/stellesekk:)
 
Vi har den som fulgte med vogna, pluss den man tidligere fikk fra Kiwi. Kommer til å bruke den fra Kiwi i begynnelsen fordi den har flere lommer, og går over til bugaboo sin når barnet blir litt større
 
Bugaboo Storksak:) Skikkelig fin og i tillegg praktisk. Kjøpte min brukt, men den er like fin som ny. Er så fornøyd!
 
Back
Topp