Stellebag/sekk?

Toadette

Betatt av forumet
Vi har kjøpt en Britax smile 3 og nå vil jeg ha den perfekte stelleveske/sekk. Noen gode anbefalinger elle randre tanker? Kjør debatt!
 
ooh, denne har jeg faktisk siklet på. Bare usikker på hvordan den kommer til å henge? Synes noen av de sekkene henger så stygt (ja, dette var et skikkelig ilandsproblem :p)
Den vil vel kanskje «dingle» litt mer enn en veske. Vi kommer nok til å ha den under i kurven.
 
Har fundert litt, og lurer på å bare bruke en Fjällräven Kånken som jeg har fra før. Stor og rommelig, og kan brukes i det uendelige omtrent. Må bare få sett over den, vet at det er et hull i den en plass. Ev kjøpe ny, de er jo ikke så himla dyre.
 
Har fundert litt, og lurer på å bare bruke en Fjällräven Kånken som jeg har fra før. Stor og rommelig, og kan brukes i det uendelige omtrent. Må bare få sett over den, vet at det er et hull i den en plass. Ev kjøpe ny, de er jo ikke så himla dyre.
Jeg hadde Tinkafu stellesekk til nr 1 (var kjempefornøyd men mannen ødela glidelåsen med makt fordi han ble så sur en gang han hadde satt fast en plastpose i glidelåsen), og bruker Fjällräven kånken nå til nr 2. Jo ja det funker jo greit med kånken, men herregud som jeg savner Tinkafu sekken for den var mye mer praktisk, rommet mye mer og alt var mer oversiktelig oppi....
 
Jeg hadde Tinkafu stellesekk til nr 1 (var kjempefornøyd men mannen ødela glidelåsen med makt fordi han ble så sur en gang han hadde satt fast en plastpose i glidelåsen), og bruker Fjällräven kånken nå til nr 2. Jo ja det funker jo greit med kånken, men herregud som jeg savner Tinkafu sekken for den var mye mer praktisk, rommet mye mer og alt var mer oversiktelig oppi....
Mitt største «problem» med stellevesker- og sekker er at mange av de er veldig feminine i utseende og form. Dyre er de og.
 
Mitt største «problem» med stellevesker- og sekker er at mange av de er veldig feminine i utseende og form. Dyre er de og.
Når jeg kjøpte kånken sekken nå så kostet den 1299,-eller 1199,-, Tinkafu stellesekken i PU-skinn er meget kjønnsnøytral og kostet 1499,- når vi kjøpte den i 2018.. så jeg angrer litt på at jeg ikke bare kjøpte en ny Tinkafu sekk :-/ men hver sin smak! Men jeg savner organiseringsmulighetene. Men vi får det til å fungere med Kånken ved å ha masse ulike toalettmapper oppi til å organisere ting oppi.
 
Når jeg kjøpte kånken sekken nå så kostet den 1299,-eller 1199,-, Tinkafu stellesekken i PU-skinn er meget kjønnsnøytral og kostet 1499,- når vi kjøpte den i 2018.. så jeg angrer litt på at jeg ikke bare kjøpte en ny Tinkafu sekk :-/ men hver sin smak! Men jeg savner organiseringsmulighetene. Men vi får det til å fungere med Kånken ved å ha masse ulike toalettmapper oppi til å organisere ting oppi.
Vet ikke hvilken utgave eller hvor du kjøpte den, men den vanlige Kånken kan kjøpes til 6-700 kr. :)
 
Vi har kjøpt inn stellesekken fra Vidas Babynest, og allerede testet den på tur med 4 åringen. Har jo selvsagt ikke bleier og slik med nå, men er veldig fornøyd med sekken! Den rommer masse, og tror den vil føles veldig praktisk når babyen kommer :happy:Mannen syns også den va nøytral nok til at den kan brukes av han også :joyful:
 
Vi endte opp med å kjøpe stellevesken til Stokke, den var nøytral, passet til vognen (Trailz) og kan brukes som veske og som sekk :happy:
 
Jeg synes absolutt det! Også så kjekt med dehenorne p vogna så man ikke trenger å henge den over håndtaket på vogna :love2
 
Back
Topp