Stellebag/sek

Løvepote

Flørter med forumet
God kveld, jenter :)

Sikkert mange som skal ha stellebag/sekk, og kanskje allerede har kjøpt inn. Har dere felles med samboeren deres? Jeg har hele tiden tenkt at ja, selvfølgelig skal vi ha én felles sekk, men vi klarer ikke bli enige om en bestemt sekk:happy118

Er det noen av dere som har hver deres?
 
Vi hadde felles bag forrige gang (Emmaljunga tilhørende vogna) og bruker den samme til nestemann. Såpass nøytral at den funker for begge :)
 
Har en fra emmaljunga, men vet ikke om vi kommer til å velge å kjøpe ny?:hilarious:
 
Har en fra ebay som har holdt seg gjennom 2 flaskebarn nå. Veldig fornøyd. Dette er en sekk og valgte fargen svart sånn at ikkje mannen skulle bli flau når han en skjelden gang må gå med den. Skulle eg kjøpt av et kjent merke hadde eg valgt kaos sin stellesekk, den er så fin!
 
Takk for svar. Dette er vår første så vi må kjøpe inn en, har ikke liggende fra før:)

Har funnet flere svarte jeg synes er FINE (macho-farge det vel!? :D) men blir ikke enige.. Haha, og well, får vel bare lete videre. Desember er fortsatt 6 måneder unna:rolleyes:
 
Kommer til å bruke stellebaggen som fulgte med vogna, Emmaljunga :D
 
Vi har en lilla stelleveske som vi brukte til nr 1. Og den er skikkelig fin! Men vil ha sekk denne gangen :happy:
Kommer nok til å kjøpe den kjente "ebay-sekken" :smiley-ashamed004
 
Her blir det felles sekk :) Kanskje kjøpe en liten vognveske for gåturer som bare kan henge på i tillegg :)
 
Vi har en lilla stelleveske som vi brukte til nr 1. Og den er skikkelig fin! Men vil ha sekk denne gangen :happy:
Kommer nok til å kjøpe den kjente "ebay-sekken" :smiley-ashamed004
Sniker litt og lurer på hva ebaysekken er? :angelic:
 
Back
Topp