Stelle plass

Vi bruker fortsatt stellebordet til hun på to, så det er i boks. VI har Gulliver fra IKEA. Helt greit :)

Vi ordnet det klart i juni vi.. :-) klarte ikke å vente lengre. Har ikke plass på badet, så har satt det opp på det rommet som skal være mini sitt når han flytter på eget rom :-)
Vi kjøpte stellekommode med badebalje, stellematte og skuffer. Badebaljen kan vi ta ut når han blir for stor :-)

Her blir det stellematte på vaskemaskinen pga lite bad :)

Sniker fra oktober.

Har fått tips om at når de verste vondtene fra fødsel har gitt seg så er det veldig praktisk å skifte på gulvet. Slipper også være redd for at baby detter ned. Og så kan man gi stumpen god tid til å lufte seg mens baby ligger og leker.

Har allerede et bleiebarn, så det står klart. Det med å stelle på gulvet har aldri funket for meg. Tenker å ha en matte på benken på vaskerommet i tillegg, vi har dette nede med soverommene mens badet med stellebordet er oppe.

Når eg hadde to tette, var det veldig praktisk å ha stellematte på golvet. Kunne då gå raskt frå om det var noko, eller ha begge der med meg. No har vi kjøpt kommode, som vi har tenkt å ha matte på. Ser at storesøstrene har begynt å legge mykje fint dill oppå, så spørs om vi ikkje finner fram eit gammalt stellebord i tillegg. Godt med god plass på badet. Ellers er det jo greit å la babyen ligge på stellematte utanfor dusjen når ein dusja, så ser ein at alt er ok og kan ta seg litt tid.

Back
Topp