Stelle plass

Kjøpte et på Babycare, det eneste vi fant som vi fikk plass til på badet uten at det står for mye i veien. Med 8 timers kjøretur til nærmeste IKEA, var ikke det et alternativ:)ImageUploadedByBV Forum1440094149.858065.jpg

Vi har det stående i kjelleren foreløpig :p Vi har ikke noe mer spennende enn sniglar fra ikea :p Ikke spesielt pent, men det funka til lillegutt så det funker nok nå også :D Litt usikker på hvor jeg skal sette det, blir trangt om vi har det på badet så kanskje bare i gangen rett utenfor :)

sniglar-stellebord-hvit__0119722_PE276153_S4.JPG
Jeg bestillte akkurat et slik fra ikea nå i kveld :-)

Vi har så mye skap og skuffer på badet at vi trenger ikke noe mer enn dette, så var det jo fin pris også :-)

Vi har et fra IKEA som heter Gulliver, er storfornøyd :) har sånne bokser under til bleier osv. Det er godt brukt, men er så fornøyd at vi bruker det til dette barnet og. Det står rett inntil vasken :) så har vasken på høyre side av meg og bordet foran meg, bare å snu seg litt når man trenger vann, men samtidig står man inntil babyen :)

image.jpg
image.jpg
Vi har sånne bokser til å ha under :)

image.jpg

Har kjøpt stellebordet nå, men ikke satt det opp enda. Men tror nok det ikke blir for lenge til den kommer på plass ☺

Det står klart, men kun fordi vi bruker det til guttungen;)
13406
Kjøpt på barnas hus fra merket cam.

Skal også ha et lite stellebord på nye badet oppe når det blir klart.
Har kjøpt samme:)

Vi har et fra IKEA som heter Gulliver, er storfornøyd :) har sånne bokser under til bleier osv. Det er godt brukt, men er så fornøyd at vi bruker det til dette barnet og. Det står rett inntil vasken :) så har vasken på høyre side av meg og bordet foran meg, bare å snu seg litt når man trenger vann, men samtidig står man inntil babyen :)

Vis vedlegget 131815
Vis vedlegget 131816
Vi har sånne bokser til å ha under :)

Vis vedlegget 131817
De boksene var geniale, er de også fra ikea?

Har dere laget klar det til babyen?
:) satt opp stellebord der det skal være? :)
Hvilket har dere?

Vi var å kjøpte i dag :) men har ikke satt det opp, har veldig lyst da :p

Vis vedlegget 131682

Kjøpte stuva fra IKEA :)
Det blir sniglar fra Ikea her også ;) på grunn av plass på badet :)
Det skal kjøpes inn i oktober sammen med de andre siste nødvendige tingene (stellematte, kurver til å ha bleier, salver i etc.)

Vi skal ha stellematte på den ene siden av vasken på vaskerommet :) hadde det sist også (men i annet hus), fungerte veldig fint og deilig å ha vannet så nærme :) har skaper under til utstyr, litt klær etc :)

ImageUploadedByBV Forum1440320500.810578.jpg

Har vegghengt, ble hengt opp til storesøster! Så det er klart :)

Vi venter på at borettslaget skal komme igang med oppussing av badene, planlagt start i desember... Så her blir det en midlertidig løsning oppå vaskemaskinen på badet så lenge. Vi har kjøpt et Stuva stellebord fra IKEA, til å ha på barnerommet, som blir mer permanent. Men jeg er litt spent på hvor mye det blir brukt, siden vi ikke har vann det. Fint å ha til oppbevaring uansett, ettersom vi ikke har noen løsning for det på badet før oppussing.

Vi har etter de to første... Står på loftet hos svigers... Tenker at det kommer til å stå på soverommet til bruk til klær osv... Ellers så blir det uansett stellematte på benken på badet, til skift og stell :) har liten badebalje til bading :) ellers så blir det alt for trangt på badet :)

Vi har ønsket oss troll royal stellekommode hos mamma, men vet ikke om hun har kjøpt det enda. Så nei, det er ikke gjort klart

Vi har ikke plass til stellebordet på badet, så har det på soverommet. Med førstemann hadde vi stellematte på vaskemaskinen bare, men nå har vi ikke vaskemaskin på badet heller lengre så:P

Vi har stellekommoden til 2 åringen stående på vaskerommet, så trenger ikke gjøre så mye annet enn å fylle på med bleier i mindre str :D

Driver å gjør d klart nå!vi har montert baderomsinnredning og nå skal skuffene fylles med babyklær og ting og tang:D

Back
Topp