Stelle plass

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Har dere laget klar det til babyen?
:) satt opp stellebord der det skal være? :)
Hvilket har dere?

Vi var å kjøpte i dag :) men har ikke satt det opp, har veldig lyst da :p

ImageUploadedByBV Forum1440068300.142861.jpg

Kjøpte stuva fra IKEA :)

Har ikke gjort det klart, ikke kjøpt heller da :p Skal ha vegghengt da det vil gi oss mere plass på badet :)

Vi har det stående i kjelleren foreløpig :P Vi har ikke noe mer spennende enn sniglar fra ikea :P Ikke spesielt pent, men det funka til lillegutt så det funker nok nå også :D Litt usikker på hvor jeg skal sette det, blir trangt om vi har det på badet så kanskje bare i gangen rett utenfor :)

sniglar-stellebord-hvit__0119722_PE276153_S4.JPG

Siden vi ikke har plass til stellebord på det badet vi bruker mest, så blir det stellebord på soverommet :P Badet er vegg i vegg da. Også en stellematte på benken over vaskemaskinen på det største badet ;) Har ikke kjøpt noe enda, men funnet et på Ikea, lignende ditt, rosa! Likte godt at den øverste biten var den veien, altså sånn at man slipper å ha baby fra siden :)

Siden vi ikke har plass til stellebord på det badet vi bruker mest, så blir det stellebord på soverommet :P Badet er vegg i vegg da. Også en stellematte på benken over vaskemaskinen på det største badet ;) Har ikke kjøpt noe enda, men funnet et på Ikea, lignende ditt, rosa! Likte godt at den øverste biten var den veien, altså sånn at man slipper å ha baby fra siden :)
Det var det jeg å likte så godt :D å set er god plass oppå :D å så kan fet gjøres om til skrive bord som hm han ha på barnetommet etterpå :D

Har ikke kjøpt inn ennå, men vi har tenkt å kjøpe et sånt stellebord på hjul med kommode under. Har litt trangt bad, er plass til stellebordet ved siden av dusjen men fryktelig upraktisk når man skal bruke det så da er det nok best med et som vi kan trekke frem når vi skal bruke det.:happy:

Vi skal ha stellematte på benkeplaten på vaskerommet, så det er ikke så mye å ordne klart annet enn produktene/bleier og slikt. Og det venter jeg fortsatt litt med :)

Har ikke kjøpt inn ennå, men vi har tenkt å kjøpe et sånt stellebord på hjul med kommode under. Har litt trangt bad, er plass til stellebordet ved siden av dusjen men fryktelig upraktisk når man skal bruke det så da er det nok best med et som vi kan trekke frem når vi skal bruke det.:happy:
Det er jo veldig praktisk da :D

Har sniglar fra ikea, det skal kun brukes en kort stund så da fungerer nok dette. Det står foreløpig på barnerommet, må få hive ut boblebadekaret først før jeg får plass på badet til stellebordet :)

Vi har også gått for sniglar - og venter med å sette det opp da det vil bli trangt på badet. Vurderte en stund med å sette det på rommet/gangen - men mannen var ikke enig (var lettere å tørke bort urin/prosjektil-bæsj fra badet enn andre rom :P)

Har en kommode med stellematte på det ene badet som vi steller toåringen på. Det andre badet har mye dårligere plass, men vi får pressa det billige stellebordet til IKEA inn mellom badekaret og doen:P det er rett ved siden av soverommet vårt så tenker det kan være greit:)

Solgte stellebordret etter 6 mnd sist, så denne gangen blir det bare matte+kurv med stelleutstyr til å ha med på stua pg soverrommet:) Kommer til å ha en badebalje stående å. Grunnen er så enkel som at stua (der vi naturligvis oppholder oss mest) er i 2 etg og badet i 1.etg.

Det står klart, men kun fordi vi bruker det til guttungen;)
13406
Kjøpt på barnas hus fra merket cam.

Skal også ha et lite stellebord på nye badet oppe når det blir klart.
Det var så veldig praktisk og fint ut :) ønsker meg stellebord med skuffer. Hvor mye kosta det?

Back
Topp