Stell....

ORIGINAL: Pivi

ORIGINAL: seilø

Jeg har brukt me aponti og babyline sine produkter, når det gjeller såre stumper så vil jeg anbefale doktor eilletseren barnesalve,vet ikke om man får køpt den over alt,  men ville vært rart om den ikke ble det. den er veldig fin og har olje i seg, sitter ikke uten på huden som zink salven gjør men trekker seg inn i huden til barenet. den kan bruket på alle og overalt, den forsvinner av seg selv. zink salven får man nesten ikke av og einer seg best til sår kanter syns jeg[;)] men vi har forskjellige erfaringer, og denne er jeg meget fornøyd med både på jobb og hjemme[;)]

Har du kjøpt denne på apotek?

Ja den er kjøpt på apoteket, vi bruker den på jobben på sykehuset SØF og den fås på tube eller i boks, i boks så har den rødt lokk, på boksen min står det bare barnesalve 100ml inneholder sinkoksyd, olivenolje, ullfett og vann.Når jenta mi får tenner så blir avføringen veldig sterk og hun får nesten sår, da smører jeg på den og merkene er borte i løpet av dagen[;)]

jeg har faktisk brukt dr greve en god del da min gutt var liten.. synes den luktet godt og holdt lenge..
vi har også en god del sensetiv hud for parfyme i familien og derfor funket den veldig bra.. brukte aldri natusan sine produkter når han var liten og har brukt for det meste kluter til rumpen og coop sine våtservietter på turer å slikt.. ha brukt sinksalve på stumpen ellers,men tenkte jeg skulle prøve noe nytt nå, så det hjelper mye med deres råd..
takk takk[:D]

ORIGINAL: nina

Strengt talt trenger du ikke noe mer enn bleier, en krem/salve hvis babyen er sår i rompa, q-tips til navlestell og våtservietter/kluter til og vaske babyen med til og begynne med. Resten er bedre og kjøpe senere hvis du finner ut at du trenger noe mer.

Signerer[;)]

Her er det masse gode råd ja[:D]. Har stellekrem, sinksalve og bleier, så da klarer jeg meg vel i begynnelsen.[:D][:D] 

Olje i badevann???

ORIGINAL: elkva

Her er det masse gode råd ja[:D]. Har stellekrem, sinksalve og bleier, så da klarer jeg meg vel i begynnelsen.[:D][:D] 

Olje i badevann???
  Det har ikke vi brukt - JRjr er like silkemyk likevel, han[:D]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

En trenger i utgangspunktet ikke så mange kremer og styr - mange barn klarer seg stort sett uten..
Når det gjelder bleieutslett kan jeg anbefale den som er i apotekpakken (fåes også i stort)

Den har gjort jobben sin på alle JRjr sine stump-sår[;)]
Ellers kommer en veldig langt med rent vann og potetmel[;)][:D]

Hvilken krem var det? fikk ikke med det i pakken. Den varierer visst mye..

ORIGINAL: MAMMA26

En trenger i utgangspunktet ikke så mange kremer og styr - mange barn klarer seg stort sett uten..
Når det gjelder bleieutslett kan jeg anbefale den som er i apotekpakken (fåes også i stort)

Seba Med Stellekrem -   heter den (Rosa og lyseblå tube[;)])

ORIGINAL: MAMMA26

Seba Med Stellekrem -   heter den (Rosa og lyseblå tube[;)])

Takk takk[;)]

ORIGINAL: Pivi

Jeg har brukt me aponti og babyline sine produkter, når det gjeller såre stumper så vil jeg anbefale doktor eilletseren barnesalve,vet ikke om man får køpt den over alt,  men ville vært rart om den ikke ble det. den er veldig fin og har olje i seg, sitter ikke uten på huden som zink salven gjør men trekker seg inn i huden til barenet. den kan bruket på alle og overalt, den forsvinner av seg selv. zink salven får man nesten ikke av og einer seg best til sår kanter syns jeg[;)] men vi har forskjellige erfaringer, og denne er jeg meget fornøyd med både på jobb og hjemme[;)]

Har du kjøpt denne på apotek?

Ja den er kjøpt på apoteket, vi bruker den på jobben på sykehuset SØF og den fås på tube eller i boks, i boks så har den rødt lokk, på boksen min står det bare barnesalve 100ml inneholder sinkoksyd, olivenolje, ullfett og vann.Når jenta mi får tenner så blir avføringen veldig sterk og hun får nesten sår, da smører jeg på den og merkene er borte i løpet av dagen[;)]

Skal se etter den! Takk[;)]

Back
Topp