Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: majasj86
har hørt coop sine produkter er bedre enn natusan pga div. stoffer som er i natusan sine produkt[:)]
ORIGINAL: elkva
til babyen. Tenkte at jeg skulle begynne å handle inn kremer,kluter, bleier, ting til bading o.s.v Men det er så veldig mange kremer ol. å velge i. Blir så usikker på hva trenger jeg bleieskift, bading etc. Noen som har noen tips til meg??
ORIGINAL: seilø
Jeg har brukt me aponti og babyline sine produkter, når det gjeller såre stumper så vil jeg anbefale doktor eilletseren barnesalve,vet ikke om man får køpt den over alt, men ville vært rart om den ikke ble det. den er veldig fin og har olje i seg, sitter ikke uten på huden som zink salven gjør men trekker seg inn i huden til barenet. den kan bruket på alle og overalt, den forsvinner av seg selv. zink salven får man nesten ikke av og einer seg best til sår kanter syns jeg[;)] men vi har forskjellige erfaringer, og denne er jeg meget fornøyd med både på jobb og hjemme[;)]
ORIGINAL: jealie24
Leste på nettet her om dagen, test av alt sånt. Bare gå på tv2 hjelper deg sine sider, der har de full oversikt [:D]
ORIGINAL: Bennie
samma her!! gjorde det samme (men det var kanskje fjordårets tester??) god oversikt både på tv2 hjelper deg sidene og fbi (forbrukerinspektørene, nrk1) sine sider!!
Jeg fant hvertfall ut at noen produkter er best i natusan serien, noen i babyline serien og litt sånn!!
Uansett, kjempegreit å høre hva dere erfarne mødre har brukt tidligere osv!!
Har dere noen tips for salver osv. for en baby som mest sannsynlig kommer til å ha veldig sensitiv hud!??!!
ORIGINAL: Pivijepp de ble det, de å de på coop. leste det i foreldre& barn. skremmende å lese om all dritten som var i de mest kjente merkene, spesielt apoteket sine!! og natusan! ennå et bevis på at billig (kan) være bra! og se etter miljømerking...jeg tror jeg går for rema sine ass..!!
Leste at våtserviettene til Rema 1000 ble en av de beste.. Har ikke lukta på de da[;)] Billig og bra er Ikke å forakte!
ORIGINAL: lenis
ORIGINAL: Pivijepp de ble det, de å de på coop. leste det i foreldre& barn. skremmende å lese om all dritten som var i de mest kjente merkene, spesielt apoteket sine!! og natusan! ennå et bevis på at billig (kan) være bra! og se etter miljømerking...jeg tror jeg går for rema sine ass..!!
Leste at våtserviettene til Rema 1000 ble en av de beste.. Har ikke lukta på de da[;)] Billig og bra er Ikke å forakte!