Stell av baby

Lykkelig som liten sin badeolje, i badevannet og på kluten ved bleieskift. Og potetmel ved rød stump + inotyol hvis hun er skikkelig sår.

Og aldri våtservietter.. Jeg har en pakke i sekken jeg bruker på tur i tilfelle vi må krise-skifte. Men har også kjøpt en boks med lokk for å lage egne våtservietter for å ha i sekken/stelleveska. Der er plana å bruke kakaosmør og kokosolje [emoji6]

Det har jeg og tenkt å prøve denne ganga [emoji4] våtservietter er krise, men med olje må det jo bli bra.

NAF badeolje fra apoteket, A-derma krem til huden (atopisk eksem), potetmel til valker i hals og lyske som blir fuktige og røde, og inotyol til sår stump.

Jeg kjøpte nylig babyolje og barnesalve på www.himmelhonning.no Produktene er helt uten parfyme, estetiske oljer og mineralolje. Babyoljen inneholder kun kaldpressede planteolje. Vi sliter med tørr og kløende hud og litt eksem, og dette forsvant etter vi begynte å bruke den babyoljen, hele familien! :happy: Mange babyoljer inneholder mineraloljer, og disse blir liggende oppå huden og trekker ikke inn.

Back
Topp