meisei Glad i forumet 18 Apr 2008 #1 satte akkurat en ytrefile på ca 800g inn i ovnen, den var ikke helt tinet så satte den inn i lunken ovn.. vil ha den gjennomstekt, ikke "rød" inni... og har ovnen på 200g (???) noen som vet ca hvor lenge den må stå i ovnen da??
satte akkurat en ytrefile på ca 800g inn i ovnen, den var ikke helt tinet så satte den inn i lunken ovn.. vil ha den gjennomstekt, ikke "rød" inni... og har ovnen på 200g (???) noen som vet ca hvor lenge den må stå i ovnen da??
N nemi.marselia Forumet er livet 18 Apr 2008 #2 ovnen ska stå på 175grader å den e heilt gjennomstrekt når innertempen vise 75-80 grader ca 1,5time per kg kjøtt
ovnen ska stå på 175grader å den e heilt gjennomstrekt når innertempen vise 75-80 grader ca 1,5time per kg kjøtt
meisei Glad i forumet 18 Apr 2008 #3 takk [:)] harikke sånn for å måle tempen på kjøttet, så får bare prøve meg frem, men no har eg en liten pekepinn å følge iallfall [:)]
takk [:)] harikke sånn for å måle tempen på kjøttet, så får bare prøve meg frem, men no har eg en liten pekepinn å følge iallfall [:)]