Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sorland
Om vi hadde reist dit så hadde nok sambo ønsket å være med, ikke på selve treffet da [;)]
ORIGINAL: matvrak
Om vi hadde reist dit så hadde nok sambo ønsket å være med, ikke på selve treffet da [;)]
Åh, sånn ja...hehehehe
Uansett, om dere kommer så må vi jo få t et treff, så at vi får truffet deg og oliver [:)] Få t en helgetur t stavanger dere [;)] Føler på meg at d er riktig akkurat nå [:D]
ORIGINAL: pannekaka
ORIGINAL: 2Himalaga
ser jo dette først nå [8D]
gah !
ja, men det blir ikke i morgen alikevel [:)] 2-3 uker kanskje
ORIGINAL: Nr 4
Kom..kom[:D]..så kan disse mannfolka henge i hop og preike fotball[:)]
ORIGINAL: lykkelimamma
skjønte ikke helt om dere hadde hatt treff eller skal ha men jeg kan ihvertfall fredag den 3 september[:D]
skjønte ikke helt om dere hadde hatt treff eller skal ha men jeg kan ihvertfall fredag den 3 september[:D]
treffet ble avlyst. jeg kommer t å sette opp en ny avstemming for treff om ikke lenge. Er d kun 3.sept du kan? Skal du på besøk hit da eller noe? For vi tenkte antagelig uka etter eller noe. Om 2-3 ukers tid.
treffet ble avlyst. jeg kommer t å sette opp en ny avstemming for treff om ikke lenge. Er d kun 3.sept du kan? Skal du på besøk hit da eller noe? For vi tenkte antagelig uka etter eller noe. Om 2-3 ukers tid.
okey[:D]egentlig så kan jeg de fleste dager men ikke akkurat av de dagene dere hadde satt opp[:D]da ble det bare den fredagen 3. september jeg ikke skulle noe[:D]jaja typisk det!! men er klar for nytt treff,så får satse på at vi blir med da[:)]