Stavangertreff

Om vi hadde reist dit så hadde nok sambo ønsket å være med, ikke på selve treffet da [;)]

ORIGINAL: Sorland

Om vi hadde reist dit så hadde nok sambo ønsket å være med, ikke på selve treffet da [;)]

Åh, sånn ja...hehehehe

Uansett, om dere kommer så må vi jo få t et treff, så at vi får truffet deg og oliver [:)] Få t en helgetur t stavanger dere [;)] Føler på meg at d er riktig akkurat nå [:D]

ORIGINAL: matvrak

Åh, sånn ja...hehehehe

Uansett, om dere kommer så må vi jo få t et treff, så at vi får truffet deg og oliver [:)] Få t en helgetur t stavanger dere [;)] Føler på meg at d er riktig akkurat nå [:D]

Den nærmeste fremtid blir det ikke. Har står det litt på hue med forskjellig ting. Litt stressa med at vi må være uten av denne leiligheten innen 2mnd. Og dit vi skal flytte er det ikke i nærheten av å kalle seg ferdig pga denne trege kommunen. Så vi flytter om en mnd ca inn til min far....og må bare finne ut hvor vi skal plassere møblene inntil videre. Og opp i alt dette skal vi reise bort snart, og feire ettårs bursdag.

OOoooo [:D]
ORIGINAL: pannekaka

ORIGINAL: 2Himalaga

ser jo dette først nå [8D]

gah !

ja, men det blir ikke i morgen alikevel [:)] 2-3 uker kanskje

Kom..kom[:D]..så kan disse mannfolka henge i hop og preike fotball[:)]

Følger med på denne jeg..kanskje jeg får til å bli med på neste treff..hadde vært kos[:)]

ORIGINAL: Nr 4

Kom..kom[:D]..så kan disse mannfolka henge i hop og preike fotball[:)]

Den var ikke dum du....mannfolka våres er jo bekjente som heier på samme lag [8D]

ORIGINAL: lykkelimamma

skjønte ikke helt om dere hadde hatt treff eller skal ha men jeg kan ihvertfall fredag den 3 september[:D]

treffet ble avlyst. jeg kommer t å sette opp en ny avstemming for treff om ikke lenge. Er d kun 3.sept du kan? Skal du på besøk hit da eller noe? For vi tenkte antagelig uka etter eller noe. Om 2-3 ukers tid.

skjønte ikke helt om dere hadde hatt treff eller skal ha men jeg kan ihvertfall fredag den 3 september[:D]

treffet ble avlyst. jeg kommer t å sette opp en ny avstemming for treff om ikke lenge. Er d kun 3.sept du kan? Skal du på besøk hit da eller noe? For vi tenkte antagelig uka etter eller noe. Om 2-3 ukers tid.

okey[:D]egentlig så kan jeg de fleste dager men ikke akkurat av de dagene dere hadde satt opp[:D]da ble det bare den fredagen 3. september jeg ikke skulle noe[:D]jaja typisk det!! men er klar for nytt treff,så får satse på at vi blir med da[:)]

okey[:D]egentlig så kan jeg de fleste dager men ikke akkurat av de dagene dere hadde satt opp[:D]da ble det bare den fredagen 3. september jeg ikke skulle noe[:D]jaja typisk det!! men er klar for nytt treff,så får satse på at vi blir med da[:)]

Som sagt så kommer det snart en ny avstemning siden det ikke ble noe av det i sist uke. Men håper dere har tid og mulighet til å være med da! [:)][:)]

Back
Topp