Stavangertreff

krølltoppa

Elsker forumet
TORSDAG 26.AUGUST KL.11 [:)] (møtes ved pavescena kl.11, så går vi sammen til pastabakeriet...men kom gjerne med forslag, trenger ikke gjøre d samme som sist)

De som er med:

almasmamma
pannekaka
matvrak
ceciliekje

Jeg prøvde meg på torsdag 2.september også, men klarte ikke å trykke på flere enn et valg... Eller så er jo mandag en bra dag?
Men kan egentlig alle de dagene du har satt opp (liiiiker at du ikke tok tirsdag og onsdag som alternativ en gang![:D])

Edit: Stemte torsdag 26.! (så du har oversikten over hvem som stemmer hva)

Men jeg tar nok toget inn, og da er jeg jo ikke på stasjonen før kl 11. Og aldri i livet om jeg finner pastabakeriet! [:D][8D]

ORIGINAL: Almasmamma

Men jeg tar nok toget inn, og da er jeg jo ikke på stasjonen før kl 11. Og aldri i livet om jeg finner pastabakeriet! [:D][8D]

Da kan vi møtes ved pavescena som sist, kl.11 [:)]

ORIGINAL: matvrak

Da kan vi møtes ved pavescena som sist, kl.11 [:)]

Lurt! [:)][8D] (toget er i stavanger 11:03, så mulig dere må vente litt [8D])

Da er vi oppe i 5 på torsdag 26. Men hvem er den siste som har stemt torsdag? Bare 4 som har skrevet noe her. Almasmamma, pannekaka, ceciliekje og meg.

Hvem andre er d som vil bli med??? [:)]

Ettersom j har vært ute og reist, så har j ikke helt fått fulgt opp denne. Beklager, jenter! Men nå veit j ikke om d er noen som møter i morra, men jeg har da ikke mulighet i hvert fall. Adrian har fått vannkopper, så vi må nok bare holde oss hjemme.

Ettersom j har vært ute og reist, så har j ikke helt fått fulgt opp denne. Beklager, jenter! Men nå veit j ikke om d er noen som møter i morra, men jeg har da ikke mulighet i hvert fall. Adrian har fått vannkopper, så vi må nok bare holde oss hjemme.

Jeg har hatt et helsikke uten like i dag på jobb, så er helt totalt kaputt nå. Så må innrømme at det ikke frister særlig å reise såpass langt i morgen. Vi kunne ikke ha truffes feks neste torsdag feks??? [8|][:)] Men om det blir treff, så skal jeg komme altså. Men Pannekaka snakka vel også om at det ble vanskelig for henne å møte i morgen.

Så da er det isåfall meg og deg, Ceciliekje, igjen! [:D]

ORIGINAL: pannekaka

jeg kommer meg ikke til båten, kjæresten reiste pluttslig på jobb [8|]

Okei, kjedelig da![8|]

Men skal vi bare utsette hele treffet da, eller???! Har folk muligheter om ikke så altfor lenge igjen?? [:)]

Vi utsetter d og så finner vi en dag om et par uker. Neste uke passer ikke helt for min del [:D]

Den er grei [:)] Men vi kan ta det om to-tre uker for meg altså [:)] (ny avstemning sånn etterhvert?)

Vi utsetter d og så finner vi en dag om et par uker. Neste uke passer ikke helt for min del [:D]

Den er grei [:)] Men vi kan ta det om to-tre uker for meg altså [:)] (ny avstemning sånn etterhvert?)

jeppers, den er god [:)]

jeppers, den er god [:)]

Hadde vært artig å reist dit, men måtte nok ha overnattet, aldri i verden om jeg hadde reist frem og tilbake på en dag.

ser jo dette først nå [8D]

gah !

ORIGINAL: Sorland

Hadde vært artig å reist dit, men måtte nok ha overnattet, aldri i verden om jeg hadde reist frem og tilbake på en dag.

Å kommet t stavanger??? Jammen kjære deg da, er jo fullt mulig å sove her!!! Vi har gjesterom, dobbeltseng du kan rulle deg rundt i, reiseseng t mini og alt som trengs oppi der. Bare å komme på treff [:)]

Sorland, du burde absolutt komme og være med!! [:D][:D] Så kan vi ta toget inn sammen på morgenen, men så kan du jo campe hos matvrak evt, så reise hjem dagen etterpå! [:D] Lur plan om jeg får si det selv [;)][8D]

Vi har veldig liten plass her, så jeg kan dessverre ikke tilby overnatting... [8|]

Back
Topp