stavanger/sandnes jenter

Jon Blund

Elsker forumet
E me virkelig 25 som skal føde på sus i august her inne på Bv???

Da må eg si me e gode her i fylke[:D]

Da skulle me fått te babytreff når de små e kommet. Me som fødte i mars 08 har hatt mange kjekke treff på kvadrat me de små. Og gitt hverandre råd og ting en bare må ha te de små[:D][:D]
Hadde hvert kjekt me sånne treff med dere og. Selv om me ikke var så mange i mars 08 da var vel rundt 10 der.

Ha en super helg. og lure på kem e treffe på føden i august[;)]

Ja treff må vi selvfølgelig få til[:D]

Vi har vært en liten gjeng fra september´07 som gjevnlig har hatt treff, både på Kvadrat og hjemme hos hverandre. Håper vi kan få til noe lignende her[:)] Det er jo så koselig! Så jeg blir i alle fall med[;)]

Er det noen av dere som bor på Hundvåg?

Ja den er jeg me på, blir koselig![:D]
Har tenkt samme tanken, de får det temmelig travelt på føden[;)] Best de fleste har hatt ferie når vi skal føde, hehe. Kjipt hvis det "bare" er sommervikarer etc... off håper ikke det, men utdannelse må de jo ha uansett[8|]

ORIGINAL: hildecath

Hadde det ikke vært hyggelig med et treff før vi skal ha barn. Ser at de skal ha treff både i Bergen og Oslo, og det hadde vært hyggelig om vi fra jærensområdet også klarte det. Er noen interesserte i det? [:)]

ja det hørtes kjempe koslig ut! jeg er med[:)]

ORIGINAL: maiprinsesse

Hadde det ikke vært hyggelig med et treff før vi skal ha barn. Ser at de skal ha treff både i Bergen og Oslo, og det hadde vært hyggelig om vi fra jærensområdet også klarte det. Er noen interesserte i det? [:)]

ja det hørtes kjempe koslig ut! jeg er med[:)]

slenge meg på eg og [:)]

Eg og[:D]

Hvis dere setter en dato for treff nå, kan noen sende det på pm te meg da?[:)]
Skal på vinterferie nå, og ikke så mye på nette da[&:]

Ja jeg tenker sånn i juni eller juli når vi alle har store mager det hadde jo vært kjekt hehe..[:)]

Jeg skal også føde på sus. Men jeg bor i Lillestrøm da, så blir litt vanskelig for meg å være med på treff. Men hadde vært koselig

Med på den[:)]

ORIGINAL: *MaMilla*

Ja treff må vi selvfølgelig få til[:D]

Vi har vært en liten gjeng fra september´07 som gjevnlig har hatt treff, både på Kvadrat og hjemme hos hverandre. Håper vi kan få til noe lignende her[:)] Det er jo så koselig! Så jeg blir i alle fall med[;)]

Er det noen av dere som bor på Hundvåg?

Jeg er fra Hundvåg [:)]
syns også det er kjekt med treff:) blir med på det. Var med på endel når jeg var i permisjon sist. Kjekt å bli kjent med andre som er hjemme med barn på samme alder. Ble vell slutt på de store treffene når vi begynte på jobb igjen, men noen har jeg fått som gode venner og treffes ofte enda:)

Jeg er med på den.

Ja pleier å være travelt på føden om sommeren....fødte i slutten av juli i 06, og da var det kjempetravelt. Var bare så vidt jeg fikk fødestue....

Hei:-) Jeg er og med. Det hørtes kjempekjekt ut! Supert å treffe andre i samme situasjon.

Har noen et forslag på hvilken plass som kan passe til et slikt treff? Det trenger vel nødvendigvis være å spise, men en kaffe e.l. Dere som har barn fra før kjenner vel alle slike plasser. [;)] 

Har ikke barn fra før, men hva med kvadrat? Er jo en del kafeer der.. Eller kanskje det hadde vært koseligere å gå i Stavanger/ Sandnes? Noen må bare ta en sjefsavgjørelse på hvor vi møtes så får vi andre føye oss etter, tror det er lettest[:D]
 Men jeg liker ikke å være sjef, haha

På madlatorget har de en kafe der det er en stor lekekrok for barn.. for dem som må ha barn med seg [:)] 
Ikke så kjent på kvadrat.. er jo masse kafeer, men er de store nok til så mange som vi blir? [8|][:D]

de hadde en i arkaden i byen, men den er jo lagt ned nå.. De fleste som finnes nå er jo sånne småplasser..
Men den på madlatorget er hvertfall stor.. Men blir jo kansje litt lang vei for de som bor i sandnes?

ORIGINAL: Emja

På madlatorget har de en kafe der det er en stor lekekrok for barn.. for dem som må ha barn med seg [:)] 
Ikke så kjent på kvadrat.. er jo masse kafeer, men er de store nok til så mange som vi blir? [8|][:D]

de hadde en i arkaden i byen, men den er jo lagt ned nå.. De fleste som finnes nå er jo sånne småplasser..
Men den på madlatorget er hvertfall stor.. Men blir jo kansje litt lang vei for de som bor i sandnes?

Ja men så bra da, kan vi ikke gå for den folkens? Bor i Sandnes selv jeg, men ingen problem å komme seg ut der, overhodet[:)]

ORIGINAL: jeani

ORIGINAL: Emja

Ja men så bra da, kan vi ikke gå for den folkens? Bor i Sandnes selv jeg, men ingen problem å komme seg ut der, overhodet[:)]

Så kjekt da [:)] Ville bare nevne at grunnen til at jeg ikke foreslo noen i sandnes er at jeg ikke er kjent der i det hele tatt hehe.. men om noen vil møtes der istedet så er det akkurat det samme for meg og)[:)]

Men vi kan jo alle tenke, og stemme over det.. og se om alle er enige i madla eller ei [:)]

Madla er ok for meg og:-) Kan vi ikke bare si det da?! Så var det dato og klokkeslett?? hehe

Back
Topp